اخبار داغ

کارآفرین ایجرودی خبر داد

تولید سالانه 120 تن رشته پلویی در ایجرود/ایجاد اشتغال برای 20 نفر

تولید سالانه 120 تن رشته پلویی در ایجرود/ایجاد اشتغال برای 20 نفر
کارآفرین ایجرودی با بیان اینکه با تلاش و پشتکار خود توانسته است برای 20 نفر اشتغال ایجاد کند، گفت: حاصل دست رنج من تولید سالایانه 120 تن رشته پلویی در روستای ینگی کند سیدلر ایجرود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اطلاعات قابل دسترسی در مورد ویژگی‌های کارآفرینان وجود دارد که اگر اخبار و اطلاعات را جست و جو کنیم قطعا به آن ها دسترسی پیدا می کنیم، امروز که تغییرات ایجاد شده در افکار و اندیشه ها جوانان را به جای سوق دادن به پشت میز نشینی بیشتر به ایجاد کار و اشتغال ترغیب می کند بنابراین برنامه‌ریزی، بیشترین نقش را در این بُ‍‍‍‍عد خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛,

وقتی بحث از اشتغال و کارآفرینی به میان می‌آید، بالاترین میزان اشتغال به افراد روستایی، خوداشتغال و کارآفرین شهری اختصاص دارد. بنابراین یکی از مهم‌ترین معیارها جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور، میزان اهمیت و اعتباری است که افراد در آن کشور دارا می‌باشند.

,

مرتضی حسنلو یکی از کارآفرینان ایجرودی است که با تلاش و پشتکار خود توانسته است برای 20 نفر اشتغال ایجاد کند.

,

این جوان 30 ساله ایجرودی که اهل روستای ینگی کند سیدلر است توانسته ما می توانیم را معنا و به آن جامعه عمل بپوشاند.

,

مرتضی حسنلو «کارآفرین ایجرودی» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه 8 سال است که در زمینه تولید رشته پلو فعالیت دارد، اظهار داشت: تنها با 30 میلیون تومان سرمایه اولیه اینکار را شروع کردم.

, ایجرود خبر،,

, ,

وی با بیان اینکه مشوق های اصلی او در این راه خانواده بخصوص همسر او است، افزود: تولید ما در زمینه رشته پلویی ماهانه 20 تن بوده و در سال به 120 تن می رسد.

,

حسنلو با تاکید بر اینکه جوانان باید بر قدرت اراده تکیه کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند، ابراز کرد: تاکنون از جایی برای کارم وام اخذ نکرده ام.

,

کارآفرین ایجرودی با اشاره بر اینکه عمده مشکل او کمبود آرد بود که در حال حاضر با خود کفایی کشور در این زمینه این مشکل مرتفع شده است، اذعان کرد: برای موفقیت تلاش مردم و مسئولین در زمینه ایجاد اشتغال لازم و ضروری است.

,

وی با بیان اینکه جوانان باید قبل از شروع هر کاری در آن زمینه تحقیقات لازم را انجام دهند و از افراد خبره که در آن کار موفق هستند کمک بگیرند، عنوان کرد: بدون تحقیق وارد شدن به هر کاری جز ضرر و زیان سودی نخواهند داشت.

,

حسنلو با اشاره بر اینکه در نظر دارد با خریدن زمین کنار کارگاه، کارش را وسعت داده و برای 50 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد نماید، ادامه داد: خانواده مهم ترین رکن در حمایت از فرزندان خود در پیشرفت تحصیلی و شغلی هستند، چرا که اگر حمایت خانواده نباشد هرگز موفقیتی حاصل نمی شود.

,

* استفاده بهینه از فرصت ها

,

وی با بیان اینکه خانواده، کانونی است که در شکل‌گیری ویژگی‌های کارآفرینی، می‌تواند نقش حیاتی ایفا کند، تصریح کرد: کارآفرین باید در تمام لحظات با تمرکز بر چشم‌انداز، همه‌ی انرژی، وقت و سایر منابع را به هدف مصروف نماید.

,

حسنلو با اشاره بر اینکه حاضر است به همه جوانانی که دوست دارند در زمینه شغلی او فعالیت داشته باشند کمک کند، اغان کرد: همه ما وظیفه داریم درراستای آبادانی کشور و حمایت از ایده های جوانان به یکدیگر کمک کنیم.

,

کارآفرین ایجرودی با تاکید بر اینکه استفاده از تجارب دیگران ما را به موفقیت نزدیک می کند، ادامه داد: بهره گیری از تجربه بزرگترها و افراد خبره در زمینه کاری خود خطاها و زیان ها را کاهش می دهد.

,

حسن لو با بیان اینکه مهم ترین دغدغه در شغل او نبود اتحادیه است، ادامه داد: «چون موریانه بیشه ی ما را ز ریشه خورد، کاری که کرد تفرقه با ما تبر نکرد؛ بنابراین بین تولید کنندگان رشته همدلی و اتحاد نیست که اتحادیه تشکیل بدهیم تا بتوانیم آرد مرغوب را ارزان تر و بدون واسطه از غله با قیمت مناسب تر تهیه کنیم چرا  که این کار موجب افزایش نیروی کار می شود».

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه