اخبار داغ

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

روحانی باید وعده‌های انتخاباتی خود را اجرایی کند/ عدم اجرای سیاست‌های مقام معظم رهبری در دولت یازدهم

روحانی باید وعده‌های انتخاباتی خود را اجرایی کند/ عدم اجرای سیاست‌های مقام معظم رهبری در دولت یازدهم
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: روحانی باید تمام وعده‌های انتخاباتی خود به مردم را اجرایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نبی حبیبی در گفتگو با مشهد پیام اظهار کرد: روحانی در دور اول ریاست جمهوری خود در دولت یازدهم وعده‌ها و قول‌های بسیاری به مردم داده بود که برخی از آنها عملی و اجرا نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی تصریح کرد: روحانی در این دوره هم وعده و قول‌های انتخاباتی بسیاری همچون اشتغال، مبارزه با فساد و غیره به مردم جهت کسب رأی داده بود که حتما باید اجرایی کند.

,

 

,

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در رابطه با اظهار نظر درباره کابینه دولت دوازدهم، گفت: روحانی روز گذشته در جلسه هیئت دولت مطالبی را در رابطه با کابینه جدید دولت دوازهم اظهار کرد که باید صبر کنیم و ببینیم چقدر این مطلب صحت دارد.

,

 

,

حبیبی با اشاره به عدم اجرای برخی از سیاست‌های مقام معظم رهبری در دولت یازدهم، ابراز داشت: روحانی در دوره اول برخی از سیاست‌های مقام معظم رهبری اجرا و برخی دیگر را در کشور عملی و اجرا نکرد، روحانی باید در این دوره در راستای سیاست‌های رهبری و کلیات نظام حرکت کند.

,

 

,

وی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در کشور و عملکرد روحانی پس از انتخابات، گفت: روحانی باید به این نکته توجه داشته باشد که رئیس جمهور تمام ملت ایران است نه اینکه تنها طرفدار عده‌ای باشد که به او رأی داده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه