اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

بین رأی "نه و آری" رئیس جمهور نباید ممیزی ایجاد کرد/رویکرد دولت در معرفی کابینه باید تغییر کند

بین رأی "نه و آری" رئیس جمهور نباید ممیزی ایجاد کرد/رویکرد دولت در معرفی کابینه باید تغییر کند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: 16 میلیون به آقای رئیس جمهور رأی "نه" گفتند و 23 میلیون رای "آری" به ایشان دادند در اینجا نمیشود بین اینها یک ممیزی ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام نیا در گفت و گو با نافع در رابطه با انتخابات اظهار داشت: دموکراسی و مردمسالاری دینی این را میگوید که هرکس در انتخاب آزاد است، همه نامزدها خودشان را در معرض انتخاب قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

وی ادامه داد: در پایان یعنی زمانی که انتخابات تمام شد هرکس برگزیده شد چه در انتخابات شهر و روستا و چه در انتخابات ریاست جمهوری _که رئیس جمهور نماینده کشور هم محسوب میشود_باید همه مسائل رقابت ها که قبل از انتخابات بوده است کنار برود و بحث رفاقت ها مطرح شود.

,

 

,

بین رأی نه و آری که رئیس جمهور گرفت نمی شود ممیزی ایجاد کرد

, بین رأی نه و آری که رئیس جمهور گرفت نمی شود ممیزی ایجاد کرد, بین رأی نه و آری که رئیس جمهور گرفت نمی شود ممیزی ایجاد کرد,

 

,

بهرام نیا با اشاره به آراء کسب شده توسط رئیس جمهور فعلی افزود: چون بالاخره 16 میلیون به آقای رئیس جمهور رأی نه گفتند و 23 میلیون رای آری به ایشان دادند در اینجا نمیشود بین اینها یک ممیزی ایجاد کرد.

,

 

,

 

,

وی اشاره داشت: همه زیر سپهر جمهوری اسلامی در حال زندگی کردن هستند و رئیس جمهور همه یکی است.

,

 

,

 

,

این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: رئیس جمهور هم باید از ظرفیت همه استفاده بکند به اصول دموکراسی و مردمسالاری دینی اهمیت داده شود، نظام ما این را میگوید که از ظرفیتهای همه استفاده شود.

,

 

,

لازمه عملیاتی شدن وعده های انتخاباتی روحانی استفاده از همه ظرفیتهاست

, لازمه عملیاتی شدن وعده های انتخاباتی روحانی استفاده از همه ظرفیتهاست, لازمه عملیاتی شدن وعده های انتخاباتی روحانی استفاده از همه ظرفیتهاست,

 

,

بهرام نیا لازمه عملیاتی شدن وعده های انتخاباتی رئیس جمهور را اینگونه بیان داشت: به خاطر خبرهایی که قبل از انتخابات بود آن وعده و وعید ها و امیدهایی که نامزدها علی الخصوص رئیس جمهور فعلی به مردم داد به خاطر اینکه این وعده ها عملیاتی شود لازمه اش این است که از همه ظرفیتها و سلایق استفاده گردد.

,

 

,

 

,

وی تأکید کرد: در واقع در آتی این وعده ها جزء مطالبات تلقی نشود بلکه  بدانند که اگر وعده ای داده شده به آن عمل شده است و مردم ببینند نه اینکه افراد را دسته بندی بکنیم.

,

 

,

 

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: از همه پتانسیل ها در همه زمینه ها فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجرائی آنچه که مربوط به امورات اجرائی، سیاسی فکری و اقتصادی مردم است استفاده شود همه تفکر ها در جایگاه ها همراهی بکنند.

,

 

,

کابینه ای که دولت معرفی میکند باید مقبولیت کاری و سیاسی داشته و جوان باشد

, کابینه ای که دولت معرفی میکند باید مقبولیت کاری و سیاسی داشته و جوان باشد, کابینه ای که دولت معرفی میکند باید مقبولیت کاری و سیاسی داشته و جوان باشد,

 

,

وی درپایان در خصوص رویکرد دولت در معرفی کابینه خود ابراز داشت: کابینه ای که دولت معرفی می کند باید جوان تر باشد، کارا باشد و آن حرف و حدیث هایی که در دولت قبل داشت از نظر مدیریت، کارایی، جوان تر بودن و مقبولیت سیاسی و کاری همه اینها باید در دولت آتی مورد تجدید نظر قرار بگیرد و آن حرف ها و انتقاداتی که خدشه ای برکابینه بود سعی شود با انتخاب افراد بهتر برطرف گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه