اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اقدامات مذبوحانه آل خلیفه زمینه نابودی آنها را فراهم می کند/مردم بحرین در مقابل حکم شیخ عیسی قاسم آرام نخواهند نشست

اقدامات مذبوحانه آل خلیفه زمینه نابودی آنها را فراهم می کند/مردم بحرین در مقابل حکم شیخ عیسی قاسم آرام نخواهند نشست
حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: سردمداران حکومت بحرین باید بدانند هریک از این تلاش های مذبوحانه قدمی به سوی نابودی خود آنهاست و پیش بینی می شود مردم در مقابل این موارد، محکم تر ایستاده و مطالبه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی درگفتگو با ناب نیوز در واکنش به حکم آل خلیفه در خصوص شیخ عیسی قاسم در بحرین گفت: دولت بحرین دولتی نیست که نسبت به مسائل جامع کشور خود تصمیم گیر باشد واین مسائل از مواردی است که از سوی استکبار جهانی القا می شود و آل خلیفه اجرا کننده این دستورات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: اگر دولت بحرین از خشم مردم این کشور نمی ترسید، قطعا حکم را شدیدتر اجرا می کرد اما همین مقدار هم که با چندین بار تاخیر صادر شده، برای آزمایش است تا عکس العمل مردم و مجامع بین المللی را ببیند.

,

وی بیان کرد: مردم بحرین با عشق وعلاقه ای که به رهبر خود دارند، درمقابل حکم صادر شده آرام نخواهند نشست کمااینکه شاهد بودیم به محض اعلام حکم، تحصن صورت گرفت و این اتفاق را محکوم کردند.

,

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: ملت بحرین به خوبی نشان دادند در مسیر خود عقب نشینی نخواهند کرد و اگر این اقدامات برای این است که حرکت به حق مردم این کشور فروکش کند یا عقب نشینی کنند، این نتیجه محقق نخواهد شد بلکه موجب شعله ور شدن بیشتر خشم مردم بحرین می گردد.

,

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: یکی از نتایج این حکم این است مردم بحرین در مسیری که انتخاب کرده اند، مستحکم تر شده و مطالبات خود را جدی تر پیگیری خواهند کرد.

,

وی افزود: حکومت بحرین می داند اینگونه حرکات زمینه بیشتر را برای تزلزل در ارکان حکومت آل خلیفه و نابودی آن در آینده فراهم می کند بنابراین این حکم نه تنها اثر منفی روی توده مردم ندارد بلکه زمینه را برای محکم ایستادن، با صلابت ادامه دادن و جدی تر عمل کردن مردم بحرین ایجاد می کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تصریح کرد: سردمداران حکومت بحرین باید بدانند هریک از این تلاش های مذبوحانه قدمی به سوی نابودی خود آنهاست و پیش بینی می شود مردم در مقابل این موارد، محکم تر ایستاده و مطالبه می کنند.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه صحنه مبارزات مردم بحرین،تا روزی که به حق خود برسند، خالی نخواهد شد خاطرنشان کرد: در سطح بین الملل وظیفه مسلمانان این است که در هر موقعیتی بااین حکم ظالمانه مقابله کنند، با افشاگری، مسئله را در مجامع بین المللی مطرح کنند و در صورت توان، با پیگیری حقوقی این مسئله، پشتیبانی برای مردم مظلوم بحرین باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه