اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم:

مردم تا تلاش جدی دولت و رفع مشکلات مطالبه را رها نمی‌کنند

مردم تا تلاش جدی دولت و رفع مشکلات مطالبه را رها نمی‌کنند
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: هر چه در دوره یازدهم در مباحث فرهنگی و اقتصادی کم‌کاری صورت گرفته است، دولت باید برای جبران این کم‌کاری در این دوره تلاش مضاعفی داشته باشد و مردم تا رسیدن به مطالبات خود، دست از مطالبه‌گری نمی‌کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بهداروند در گفت‌وگو با خبرنگار  ایران روشن، اظهار داشت: از رئیس جمهور منتخب مردم توقع می‌رود که به طور جدی به درد مردم به ویژه جوانان بیکار رسیدگی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

وی افزود: توجه به مشکلات جامعه و تلاش برای بهبود آن‌ها از جمله وظایف  اظهار کرد: از رئیس جمهور منتخب مردم توقع می‌رود که به طور جدی به درد مردم به ویژه جوانان بیکار رسیدگی کند.

,

وی افزود: توجه به مشکلات جامعه و تلاش برای بهبود آن‌ها از جمله وظایف رئیس جمهور است، رئیس جمهور باید به مشکلات اقتصادی جامعه نگاه ویژه داشته باشد و برای بهبود اوضاع آن تلاش جدی کند.

,

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم اضافه کرد: بهبود اوضاع اقتصادی جامعه در گرو محقق سازی هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی است، رئیس جمهور باید محقق سازی اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهد و برنامه دقیق و تلاش بسیار در این راشتا داشته باشد.

,

بهداروند عنوان کرد: سال گذشته بارها رهبر معظم انقلاب درباره ولنگاری فرهنگی که در جامعه گسترش پیدا کرده است تذکر دادند ولی متأسفانه اقدام قابل توجه و مؤثری از سوی دولت برای بهبود این مسئله صورت نگرفت، اکنون مطالبه جدی مردم است که دولت به اوضاع نابه‌سامان فرهنگی جامعه توجه کند و برای اصلاح آن اقدام کند.

,

وی گسترش دین، حیا، غیرت و عفت در جامعه را از جمله مواردی دانست که دولت باید در بحث فرهنگی به آن بپردازد و تصریح کرد: هر چه در دوره یازدهم کم کاری صورت گرفت، دولت باید برای جبران این کم کاری در این دوره تلاش مضاعفی داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه