اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی زنجان:

ایجاد صنایع تبدیلی مهمترین هدف بسیج سازندگی است/پیش بینی اشتغال زایی برای 3 هزار نفر در استان

ایجاد صنایع تبدیلی مهمترین هدف بسیج سازندگی است/پیش بینی اشتغال زایی برای 3 هزار نفر در استان
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه صنایع تبدیلی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی استان زنجان است، گفت: در راستای راه اندازی و ایجاد صنایع تبدیلی در استان زنجان تسهیلات مورد نیاز به بسیجیان پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان ، به برنامه های طرح هجرت در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی شده است 16 هزار 700 نفر از بسیجیان در اردوهای جهادی طرح هجرت 3(یک روزه، دو روزه، سه روزه، هفت روزه ، 10 روزه و طرح هجرت 3 دانش آموزی ) در استان زنجان حضور پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است هزارو 100 نقره تسهیلات در راستای اشتغال زایی به بسیجیانی که اقدام به اشتغال زایی کرده اند پرداخت شود، افزود: برای هر نفر بستگی به اشتغال زایی که انجام داده است مابین 10 تا 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان به تسهیلات پرداختی اشاره کرد و عنوان داشت: تسهلات 10 تا 20 میلیون تومان بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی پرداخت می شود.

,

امندی به برنامه های هدف بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه های بسیج سازندگی در استان زنجان راه اندازی و ایجاد صنایع تبدیلی در استان زنجان است که در این راستا در پرداخت تسهیلات مورد نیاز کارآفرین اقدامات موثری انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه  صنایع تبدیلی دارای ارزش بیشتر بوده و مانداگاری طولانی دارد،خاطرنشان کرد: در صنایع تبدیلی محصولات به صورت خشک وارد چرخه بازار و مصرف می شود که قیمت در این راستا چند برابر محصول اولیه می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان به صاردات محصولات کارآفرینان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای صادرات محصولات کارآفرینان اقدامات مهمی انجام شده است تا مشکل فروش محصولات کارآفرینان استان زنجان حل شود.

,

امندی با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای اشتغال زایی بسیجیان اقدامات مهم و موثری انجام داده است، تصریح کرد: با همت کار آفرینان و کمک بسیج سازندگی زمینه اشتغال 200 نفر طی سال گذشته انجام شده است.

,

وی به برنامه های محرومیت زدایی نیز اشاره کرد  و عنوان داشت: 100 پروژه عمرانی در راستای محرومیت زدایی (احداث غسالخانه، خانه عالم، مدرسه،راه روستایی وغیره) برای سالجاری برنامه ریزی شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه