اخبار داغ

در مسابقات قرآن عترت و نماز استان البرز:

دانش آموزان اشتهاردی با درخشش خود ۳۳ رتبه برتر استانی را کسب کردند

دانش آموزان اشتهاردی با درخشش خود ۳۳ رتبه برتر استانی را کسب کردند
مدیر مرکز قرآن و عترت شهرستان اشتهاد: دانش آموزان شهرستان اشتهارد توانستند در مسابقات قرآن عترت و نماز استان البرز، با درخشش خود ۳۳ رتبه برتر استانی را کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قربانی مدیر مرکز قرآن و عترت شهرستان اشتهارد در مصاحبه با خبرنگار تات خبر گفت: دانش آموزان شهرستان اشتهارد توانستند در مسابقات قرآن عترت و نماز استان البرز، با درخشش خود ۳۳ رتبه برتر استانی را کسب کنند که سهم آنها  ۶ رتبه اول و راه یابی به مسابقات کشوری و ۱۷ رتبه دوم و ۱۰ رتبه سوم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر ,

وی در ادامه افزود: مسابقات استانی درسال تحصیلی ۹۶-۹۵ در رشته های قرائت قرآن، ترتیل، مفاهیم، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشاء نماز، مداحی، همخوانی قرآنی و سرود بوده است که ۱۵ رتبه انفرادی و ۲ رتبه گروهی توسط گروه سرود آموزشگاه شهید شاه بختی و گروه همخوانی دارالقرآن آموزش و پرورش در بخش دختران را داشتیم.

,

حسین قربانی با بیان اینکه دانش آموزان پسر در ۱۰ رشته قرائت قرآن، حفظ، ترتیل، تفسیر، احکام، نماز، اذان، مداحی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با یکدیگر رقابت کرده و در بخش دختران اذان و مداحی برگزار نخواهد شد گفت: مسابقات قران برای دانش اموزان ابتدایی در سطح منطقه و متوسطه اول به جز رشته حفظ در سطح استانی و دانش اموزان برگزیده متوسطه دوم به رقابت های کشوری اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگیان در رشته های احکام، نهج البلاغه و قرائت برگزار شد اظهار داشت: یکی از فرهنگیان بنام حبیب الله پیریاری از آموزشگاه آزادگان  توانست در سطح استان رتبه اول نهج البلاغه را به خود اختصاص دهد و به مرحله کشوری راه یابد.

,

حسین قربانی اسامی نفرات برتر قرآنی دانش اموزان اشتهاردی در رشته های مختلف را به ترتیب زیر بیان کرد:

,

احکام: مهدی کاظمی از آموزشگاه آزادگان

,

اذان: علی خلج از آموزشگاه آیت ا… طالقانی
صحیفه سجادیه: علی مردم  از آموزشگاه شهدای دانش آموز
اذان: ایمان خلج از آموزشگاه شهدای دانش آموز
مفاهیم(تفسیر): سیده فاطمه وحید عرب از آموزشگاه حضرت مریم (س)

,
,
,
,

انتهای  پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه