اخبار داغ

آماده باش آتش نشانی کرج برای یک روز طوفانی/ قطع درختان و وقوع ۵۹ حادثه در البرز

آماده باش آتش نشانی کرج برای یک روز طوفانی/ قطع درختان و وقوع ۵۹ حادثه در البرز
روز گذشته طوفان البرز را با سرعت ۵۰ الی ۸۰ کیلومتر در ساعت در نوردید و موجب قطع درختان و وقوع ۵۹ حادثه در این استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ شصت تا ۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت تندبادی بود که روز گذشته موجب خساراتی در استان البرز شد، روز گذشته طی اطلاعیه ای توسط هواشناسی افزایش ابر، رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد، گرد و خاک پیش بینی شد و در نهایت برای ساعاتی طوفان مناطق مختلف البرز را در نوردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴,

شکستن درختان از جمله حوادث شاخصی بود که می توان در راستای خسارت های ایجاد شده ناشی از طوفان اشاره کرد چرا که در اثر وزش باد شدید در مناطقی از کرج همچون مهرشهر و شاهین ویلا موجب قطع شاخه های درختان شد.

,

وقوع گرد و خاک شدید بر اثر طوفان از جمله خسارت دیگری بود که روز گذشته در استان البرز به وقوع پیوست و برای ساعاتی زندگی مردم را مختل کرد و آتش نشانی کرج را وادار به اعزام نیروهای عملیاتی برای رفع ۵۹ حادثه به بخش های مختلف کرج کرد.

,

آنچه مسلم است امکانات زیرساختی مناسب و آمادگی دستگاه های خدمات رسان به عموم مردم می تواند موجب کاهش خسارت های احتمالی ناشی از بلایای طبیعی در استان البرز شود.

,

شهروند خبرنگاران البرز ۲۴ تصاویری از قطع درختان در مهرشهر و شاهین ویلای کرج برای ما ارسال کرده اند که گویای خسارت ناشی از طوفان خواهد بود؛ در ادامه تصاویری از قطع درختان را مشاهده خواهید کرد؛

,

, ,

, ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه