اخبار داغ

گفت و شنودی در باب ماجرای تحریک طرفداران رقیب توسط مشاور امنیتی روحانی

گفت و شنودی در باب ماجرای تحریک طرفداران رقیب توسط مشاور امنیتی روحانی
شنیده شده است که آشنا مشاور امنیتی دکتر حسن روحانی سخنانی در جهت تجریک طرفداران رقیب انتخاباتی بیان کرده است لذا گفت و شنود زیر به این موضوع پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، شنیده شده است که آشنا مشاور امنیتی دکتر حسن روحانی سخنانی در جهت تحریک طرفداران رقیب انتخاباتی بیان کرده است لذا گفت و شنود زیر به این موضوع پرداخته است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

گفت: شنیدی که مشاور کاملا امنیتی!!! دکتر روحانی، جناب آقای آشنا چه افاضاتی درخصوص تحریک طرفداران جناح رقیب داشتند؟

,

گفتم: اولا پیروزی دکتر روحانی رو به همه طرفداراش تبریک می گم، ثانیا مگه هنوز چیزی شده سر و کله این مشاور امنیتی حاشیه ساز پیدا شده؟

,

گفت: آره عمو… این مشاور حاشیه ساز پیام فرستاده که "صحنه مستعد درگیری است، مواظب باشید برای کشور ماجرا درست نکنند” و در ادامه هم نوشته "بدانیم که هرکس خشونت را شروع کند اصل صورتحساب را دولت مستقر می پردازد”.

,

گفتم: کافر همه را به کیش خود پندارد، ایشون فکر کردن که طرفداران جناح رقیب هم مثل برخی از طرفداران خودشون هستن که وقتی نتیجه رو واگذار کنند بریزند تو خیابونا و ۸ ماه مملکت رو به آشوب بکشن و آدرس تحریم های شکننده رو به دشمن بدن! شایدم حسودیش می شه به این همه نجابت و بزرگواری طرفدارای جریان رقیب و می خواد هرطوری شده ولو اینکه دولت خودشون دچار چالش شه اونا رو بکشه کف خیابون برای نافرمانی مدنی!

,

گفت: والا چی بگم یعنی حسادت تا این اندازه هم می رسه که کسی حاضر باشه برای شکست رقیبش، به خودشم ضربه بزنه؟

,

گفتم: آره عزیز، برای بهتر فهمیدن ماجرا خوب به این داستان گوش بده:

,

میگن پادشاهی از محله فقیر نشین عبور می کرد دو دوست رو در کنار هم دید که ظاهرشون نشون می داد وضع معیشتی خوبی ندارن، پادشاه هر دوی اونا رو صدا زد و به دوست کوچیکتر گفت از پادشاه چه خواسته ای داری تا اجابت کنم؟ ولی اولش بدون هر خواسته ای از تو اجابت کنم دو برابرش رو برای دوست بزرگترت اجابت می کنم.

,

فقیر کوچک که داشت از حسادت می مرد یه فکری کرد و گفت؛ اعلیحضرت خواهش می کنم که یک چشم مرا از حدقه در بیاور!!!  در اینصورت حتما دوچشم دوستم را از حدقه درخواهی آورد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه