اخبار داغ

افشاگری رئیس دوره قبلی شورای شهر اردبیل؛

فرماندار اردبیل انتخابات را مهندسی کرده است/دادستان ورود کند

فرماندار اردبیل انتخابات را مهندسی کرده است/دادستان ورود کند
زکی ا.. خوشبخت از مهندسی شدن انتخابات و سناریوی پیروزی نامزدهای خاص شورای شهر این دروه توسط شخص فرماندار پرده برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، زکی ا.. خوشبخت نماینده سابق مردم اردبیل در شورای شهر دوره قبلی از اقدامات و توطئه های طراحی شده برای مهندسی انتخابات شورای شهر خبر داد و افشا کرد: عده ای تصمیم گرفته اند که انتخابات را اینطوری رقم بزنند اما ما به نحوه شمارش آراء، اعتراض جدی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

رئیس شورای شهر دوره قبلی اردبیل تصریح کرد: قطعاً انتخابات شورای شهر توسط خود فرماندار اردبیل دست کاری شده و اعمال نظر شخصی شده است.

,

خوشبخت اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور اکثریت نامزدها برگزار شد؛اکثر کاندیداها طبق اسناد، نسبت به این انتخابات مشکوک بوده و نتیجه آن را صادقانه نمی دانند.

,

نماینده کمیته مفقودین نیروهای مسلح در استان اردبیل مجری انتخابات و مشخصاً فرمانداری را مسئول این تناقضات دانست.

,

خوشبخت با انتقاد از اینکه فرمانداری از پذیرفتن ناظرین نامزدها بر سر صندوق خوداری کرده گفت: علاوه بر این اجازه حضور ناظرین نامزدها در فرمانداری و محل رای گیری نیز داده نشده بود!.

,

نماینده سابق مردم اردبیل در شورای شهر ادامه داد: طبق معمول همه ساله اعضای صندوق از هیئت امنای محل و مسجد انتخاب می شد که مورد وثوق مردم و محلات بود و سایر ناظرین دولتی نیز حضور داشتند؛ اما این دوره اعضای صندوق از خود فرمانداری با عناوینی تحت عنوان هیئت اجرایی، انتخاب شدند و این یعنی ساماندهی و مهندسی ویژه انتخابات که شکی در آن نیست!.

,

زکی الله خوشبخت تصریح کرد: علامت سوال و تعجب بی شماری در مقابل انتخابات این دوره وجود دارد به این معنی که زمان انتخابات ملی بود و برای اولین بار تا ساعت 24 ادامه یافت!.

,

وی تصریح کرد: حتی رای گیری در برخی شعبه های خاص در روز سی ام یعنی بعد از اتمام زمان روز انتخابات(29) اردیبهشت ادامه یافته است! که صدرصد خواستند به هدف خود برسند.

,

رئیس شورای شهر قبلی اردبیل در پاسخ به اینکه چه انتظاری از مجری انتخابات یعنی فرمانداری دارید؟ تصریح کرد: شخص فرماندار به قطع یقین دستور مهندسی انتخابات را داشته و از وی هیچ انتظاری نداریم!  زیرا این اتفاقات از قبل برنامه ریزی شده است.

,

خوشبخت خاطر نشان ساخت: با این وجود، انتظار ما از نمایندگان مردم در مجلس به عنوان ناظر انتخابات بود، که آنها هم توجهی نکردند!

,

وی گفت: این اعتراضات شخصی و فردی و یک نفر نبوده و حتی اعتراض به یک صندوق نیز نیست بلکه اعتراض به روند مهندسی شده جهت رسیدن به اهداف خاص و رقم زدن آینده تاریک است بلاشک برخی افراد قصد کنار زدن جریان انقلاب در آینده را دارند.

,

خوشبخت گفت: هدف مسئولان و مجریان این دوره از انتخابات بیرون آوردن لیست نامزدهای خاص بود که موفق به آن هم شدند.

,

وی افزود: انتخابات و نحوه برگزاری آن کاری نیست که کاندیداها نسبت به ان آشنایی نداشته باشند؛ لذا تجریه و منطق نیز نشان داده هر جا تعداد کاندیداها بالا باشد بلاشک آراء تقسیم شده و رای  نامزدها پایین تر می آید اما در نهایت تعجب نه تنها آمار رای با این تکثر نامزدها پایین نیامده بلکه بالاتر از حد معقول و میانگین است و برخی غیر معمول رای آورده اند.

,

نماینده سابق مردم اردبیل در شورای شهر تصریح کرد: نامزدی که نه از شهرت فردی و اجتماعی برخودار بوده و نه محبوبیت و رایی در مناطق محروم داشته و مردم هم شناختی از او ندارند رای بالا اورده در حالی که فاقد شهرت اجتماعی است.

,

وی در پاسخ به استناد و دلایل اظهاراتش به خبر نگار ما گفت: همانطور که در یک صندوق ثابت شد به عمد و قصد صندوق 120 رای 1200 خوانده شده بود که اثبات و ابطال شد زیرا کشف و رو شده بود! و یا صندوقی که 70 و خرده ای رای داشته 700 رای خوانده شده است.

,

زکی الله خوش بخت در پایان با هشدار به روند مهندسی شده انتخابات و عزم جدی در پیگیری نهایی تخلفات گفت: قطعاً لیست 11 نفره فعلی، نامزدهای خاص دولت بوده و با هدف و مهندسی شده شمارش شده است بنابراین از دستگاه قضائی و مدعی العموم انتظار می رود نسبت به آرای مردم بی تفاوت نبوده و درخواست رسیدگی جدی داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه