اخبار داغ

یادداشت؛

تغییر ارزش ها و حرمت ها به چه قیمتی؟

تغییر ارزش ها و حرمت ها به چه قیمتی؟
با فعالیت های گسترده همگان در فضای مجازی چند سالی است که با تغییر ارزش ها و حرمت ها روبرو هستیم حال سوال این است به چه قیمتی؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،نحراف و تغییر ارزش‌ها آنقدر آرام اتفاق می‌افتد که کمتر کسی متوجّه آن میشود. وقتی به خودمان می آییم، می‌بینیم خیلی چیزها را از دست داده‌ایم و از راه دور افتاده‌ایم..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مخاطب نوشته فقط عدّه ای خاص است: آقایان مذهبی نما و خانم‌های چادری نما! آنهایی که اوّلین نکته در صفحات مجازی تان متن های بلند بالا در مورد حیا و عفّت و عشق به چادر و شهدای غریب سوریه است.

,

آنهایی که از هر چهار تا پستشان، یک عکس رهبر است و ادّعای ولایت مداری شان تمام صفحه را پر کرده است.

,

آنهایی که متن نوشته‌اند در غربت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و افتخار کرده است به اینکه امانت‌دار عفّت ایشان هستند؛ امّا برای تصویر همان پست، زنانگی‌ محض دست‌ها و صورت‌هایی است که به امید تعریف و تمجید مذهبی نماها قاب شده اند!

,

جالب است تعریف و تمجید آنها نسبت به همدیگر:

,

– به به! چقد انگشتر فیروزه به دست شما می آید!

,

– چقدر با چادر خانم تر هستید. کاش همه‌ی چادری ها بصیرت شما را داشتند!

,

کافی است جنسیت زن و مرد در شبکه‌های اجتماعی مشخّص شود تا از همان «التماس دعا» گفتن‌ها و «سلام علیکم» کردن‌ها، پیام‌های خصوصی باریدن بگیرد!

,

حیا زن و مرد ندارد. به قول صادق آل محمّد(علیه السلام): «دین ندارد کسی که حیا ندارد»

,

حیا، یعنی آقای مذهبی! عکس‌های خودش را برای تمجید دختران راه به راه بر صفحه‌ اش نگذارد.

,

حیا، یعنی با هر تلنگر و جمله‌ای، باب آشنایی – یا در اصطلاح روشنفکری: «دوستی‌های انسانی و دور از جنسیت»- را باز نکنند؛ چرا که خداوند می فرمایند: «زنان را در پنهانی دوست خود نگیرید.» حیا، یعنی بدانی که ارتباط پنهانی با نامحرم، رزق معنوی تان را از بین می‌برد و روشنای قلب و چشمتان را خاموش می‌کند. چشم بی نور، راه درست را نمی‌بیند.

,

حیا، یعنی خانم مؤمن عفیف، آب و غذا خوردن و راه رفتن و مهمانی‌های خصوصی‌اش را علنی نکند و طنّازی هایش را خرج نگاه هر مردی.

,

پیرو کدام مَسلکیم؟

,

ما شیعه‌ی کدام مذهب و تفکّریم.

,

هر کسی باید تکلیف خودش را با خودش مشخّص کند.

,

حدّ وسطی وجود ندارد: یا زینبی هستیم یا یزیدی!

,

«اَلَم یعلم بّأنَّ اللهَ یَرَی؟

,

آیا نمی‌دانی که خداوند حتماً تو را می‌بیند؟»

,

برای چه کسی کار می‌کنیم؟ سرباز مولا و اسلامیم یا عمله ی شیطان؟ ما فقط مسئول خودمان نیستیم. مسئول آبرویی که از مذهب می‌بریم هم هستیم. مسئول دیر شدن ظهور مولایمان هم هستیم. مسئول بدبینی مردم به چادری‌ها ویقه آخوندی‌ها.

,

مسئول خالی شدن پشت نظام و رهبرمان به بهانه‌ی تو زرد بودن مذهبی‌ها!ماشیعه به دنیا آمدیم و شیعه، ماهیتش مسئولیت داشتن است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه