اخبار داغ

پیگیری های دانا جواب داد؛

دانش آموزان روستای تنگ ساحلی مارگون صاحب مدرسه شدند

دانش آموزان روستای تنگ ساحلی مارگون صاحب مدرسه شدند
در دوم اردیبهشت ماه سال جاری این پایگاه خبری ، گزارشی با عنوان " رفتن از کوه برای رسیدن به مدرسه" از روستای تنگ ساحلی مارگون شهرستان بویراحمد منتشر کرد که بعد از آن این مدرسه صاحب کلاس درس در همان روستا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، در دوم اردیبهشت ماه سال جاری این پایگاه خبری ، گزارشی با عنوان " رفتن از کوه برای رسیدن به مدرسه" از روستای تنگ ساحلی مارگون شهرستان بویراحمد منتشر کرد که بعد از انتشار این خبر، دانش آموزان این روستا صاحب مدرسه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، در دوم اردیبهشت ماه سال جاری این پایگاه خبری ، گزارشی با عنوان " رفتن از کوه برای رسیدن به مدرسه" از روستای تنگ ساحلی مارگون شهرستان بویراحمد منتشر کرد که بعد از انتشار این خبر، دانش آموزان این روستا صاحب مدرسه شدند.,

بعد از اینکه این تصویر را دیدم سخت دلم را رنجید، ذهنم آشفته شد و درگیر با هزاران چرا و چیزی هایی که همان لحظه در ذهنم رژه می رفتند.

, بعد از اینکه این تصویر را دیدم سخت دلم را رنجید، ذهنم آشفته شد و درگیر با هزاران چرا و چیزی هایی که همان لحظه در ذهنم رژه می رفتند.,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه