اخبار داغ

طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در اراک آغاز شد

طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در اراک آغاز شد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار و بازرسی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از روز دوشنبه اول خرداد ماه در اراک آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب الدین پور تقی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: شش تیم محسوس و نامحسوس در کنار ناظران افتخاری مجری طرح بازرسی و نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در بازارهای اراک هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

پور تقی اظهار کرد: در این طرح واحدهای صنفی از جمله فروش مرغ و گوشت، نانوایان، قنادان، خواروبارفروشان، خرده فروش میوه و خرما و نیز تمامی رسته‌های صنفی در ارایه خدمات عرضه کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

,

وی ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضا این ماه اجرایی شده است.

,

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی افزود: روسای اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی،  نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همچون سالهای گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری می کنند.

,

تقی پور خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۳۸۲۰ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه