اخبار داغ

جاده هودیان دلگان به مسجد ابوالفضل بزمان سالهاست که ساخته نمی شود+ فیلم

جاده هودیان دلگان به مسجد ابوالفضل بزمان سالهاست که ساخته نمی شود+ فیلم
علی رغم اینکه مطالعه ساخت پروژه جاده دهستان هودیان دلگان به روستای مسجد ابوالفضل بزمان از سه دهه قبل آغاز شده، اما هنوز ساخته نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، مطالعات ساخت جاده دهستان هودیان به دلگان به روستای مسجد ابوالفضل بزمان در غرب سیستان و بلوچستان از اوایل انقلاب آغاز شده اما با گذشت بیش از سه دهه این جاده هنوز ساخته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

حجت الاسلام رحمدل رحیمی یکی از معتمدان روستای هودیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی دلگان پرس با بیان اینکه ساخت این جاده بسیاری از معضلات ارتباطی مردم این منطقه محروم را برطرف خواهد کرد، گفت: مطالعات ساخت این جاده از اوایل انقلاب آغاز شده ولی هنوز ساخته نشده است.

, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه جاده هودیان به مسجد ابوالفضل در صورتی که ساخته شود، محور اصلی شهرستان دلگان به شهر بم و استان کرمان خواهد بود، افزود: اما فقط از روستای مسجد ابوالفضل تا روستای پاگ بزمان زیر سازی شده و خبری از آسفالت نیست.

,

حجت الاسلام رحمدل رحیمی با اشاره به اینکه با ساخت این جاده بیش از 250 کیلومتر از مسیر اضافی که مردم این روستا می روند کم خواهد شد، اضافه کرد: در آن صورت مردم شهرستان دلگان برای سفر به بم و استان کرمان از این مسیر که کوتاه تر از سایر محورهای مواصلاتی به کرمان است استفاده خواهند کرد.

,

این معتمد دهستان هودیان با بیان اینکه در فصل برداشت محصولات کشاورزی، دلالان از نبود جاده مواصلاتی سوء استفاده کرده و محصولات کشاورزان را با قیمت نازلی خریداری می کنند، تصریح کرد: نبود جاده مناسب را بهانه می کنند و در صورتی که جاده باشد، کشاورزان این منطقه خود محصولاتشان را به بازار عرضه می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بارها این معضل را به مسئولان شهرستان دلگان و استان سیستان و بلوچستان انعکاس داده ایم، خاطرنشان کرد: عدم تامین اعتبار یکی از بهانه های اصلی مسئولان برای ساخته نشدن جاده دهستان هودیان دلگان به روستای مسجد ابوالفضل که در محور مواصلاتی ایرانشهر به کرمان قرار دارد، است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه