اخبار داغ

در ماه رمضان امسال؛

۱۵۰۰ سبد اطعام بین مددجویان تفرشی توزیع می شود

۱۵۰۰ سبد اطعام بین مددجویان تفرشی توزیع می شود
رئیس کمیته امداد تفرش با بیان این مطلب که ۱۵۰۰ سبد اطعام در بین مددجویان تفرشی توزیع می شود، گفت: همشهریان نیکوکار می توانند با تقبل هزینه یک یا چند سبد اطعام و یا تامین بخشی از کالاهای مورد نیاز در این عمل معنوی و خداپسندانه مشارکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمودی، رئیس کمیته امداد تفرش در گفتگو با  ندای تفرش با اشاره به طرحهای ماه رمضان گفت: طرح اطعام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قالب تحویل سبدهای اطعام، برپایی سفره‌ های افطاری، حامی‌ یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و جمع‌ آوری زکات فطره اجرا می‌ شود. همچنین دیدار با خانواده‌های تحت پوشش در قالب طرح مفتاح‌ الجنه از دیگر برنامه‌ های ماه مبارک رمضان محسوب می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

محمودی با بیان این مطلب که ۱۵۰۰ سبد اطعام در بین مددجویان تفرشی توزیع می شود، اظهار کرد: مردم و خیرین شهرستان تفرش در مسئولیت‌ های اجتماعی به ویژه در بخش کمک به نیازمندان همواره پیشقدم هستند و ماه رمضان فرصت مناسبی است تا جامعه هدف کمیته امداد از ظرفیت کارهای خیرخواهانه بهره‌ مند شود.

,

وی افزود: هر سبد اطعام به ارزش ۱۰۰ هزار تومان و شامل برنج، خرما، پنیر، ماکارانی، روغن، رب گوجه، حلوا شکری، قند، شکر و عدس است. سبدهای اطعام مددجویان با همت خیرین، تهیه و در ایام ماه رمضان توزیع می شود.

,

رئیس کمیته امداد تفرش اظهار کرد: برنامه ریزی هایی در ایام ماه رمضان جهت جذب حامی برای ۱۸۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد انجام شده است. هر حامی می تواند ماهیانه با پرداخت مبلغ بین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان در این طرح شرکت کند و از ثوابهای اخروی کمک به ایتام و فقرا بهره مند شود.

,

محمودی یادآور شد: همشهریان نیکوکار می توانند با تقبل هزینه یک یا چند سبد اطعام و یا تامین بخشی از کالاهای مورد نیاز در این عمل معنوی و خداپسندانه مشارکت کنند.

,

وی اجرای طرح مفتاح الجنه را یکی دیگر از برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: طرح مفتاح الجنه نیز برای کمک به محرومان واقعی و احصای نیازمندی‌ ها با دعوت از خیران و مسئولان محلی برای سرکشی و اهدای کمک‌ ها در تفرش اجرا می‌ شود.

,

وی خاطر نشان کرد: خیرین می توانند کمکهای غیرنقدی خود را به کمیته امداد تفرش و کمکهای نقدی خود را از طریق شماره حساب ۳۲۶۶۹۲۴۰۲ نزد بانک کشاورزی جهت تهیه سبدهای اطعام نیازمندان اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه