اخبار داغ

در یک نظرسنجی اعلام شد:

بی اعتمادی اسرائیلی ها به دستگاه ها امنیتی و قضائی اسرائیل

بی اعتمادی اسرائیلی ها به دستگاه ها امنیتی و قضائی اسرائیل
نظرسنجی که یک آکادمی اسرائیلی آن را انجام داده و نزدیک به 800 نفر در آن شرکت کرده اند، نشان داد، اعتماد اسرائیلی ها به پاک بودن تعامل پلیس و دستگاه های قضایی اسرائیل با مردم کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه "الفجر" مصر نوشت: نظرسنجی که یک آکادمی اسرائیلی آن را انجام داده و نزدیک به 800 نفر در آن شرکت کرده اند، نشان داد، اعتماد اسرائیلی ها به پاک بودن تعامل پلیس و دستگاه های قضایی اسرائیل با مردم کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،  ,

در این نظرسنجی که توسط "ارییه رینتر" رئیس بخش علوم جنایی دانشگاه حیفا انجام شده است، 800 نفر از جمله 430 یهودی از عموم مردم، 101 نفر از حریدیم، 70 شهرک نشین و 200 عرب غیر فلسطینی ساکن قدس اشغالی در آن شرکت کردند.

,

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد، تنها 28% از شرکت کنندگان با تعامل برابر پلیس اسرائیل با شهروندان موافقت کرده اند. همچنین این نظرسنجی نشان داد، اعتماد اسرائیلی ها به دادگاه ها و دستگاه قضایی اسرائیل با وجود کاهش آن در سال های اخیر، بیش از اعتماد آنان به پلیس است.

,

49% از یهودی ها نیز اعتقاد دارند، دادگاه ها قضاوت پاکی دارند، این در حالی است که 47% از عرب ها بر پاکی دستگاه قضایی اسرائیل اذعان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه