اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد؛

رئیس جمهور باید حاشیه های جامعه را کمرنگ تر کند نه اینکه تولید کننده باشد

رئیس جمهور باید حاشیه های جامعه را کمرنگ تر کند نه اینکه تولید کننده باشد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عدم سعه صدر در برابر حاشیه های بعد از انتخابات سبب واکنش های تندی می شود که ممکن است به دنبال آن اتفاقات ناخوشایندی رخ بدهد که در این عرصه مهم و حساس شایسته کشور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ثقه ای در گفتگو با زنان قم، در خصوص حماسه پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: بر خلاف رسانه های بیگانه که همواره معتقدند شکافی بین مردم و حاکمیت وجود دارد شاهد حضور پر رنگ مردم در 29 اردیبهشت بهتر از انتخابات گذشته بودیم و همه دیدند مردم پشتیبان نظام و کشور هستند و با حضور خود در پای صندوق های رأی با هر سلایقی که داشتند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مسئولیت کاندیدای انتخاب شده ریاست جمهوری و شوراها را بسیار سخت تر کرده است زیرا ضمن پاسخگوی به میزان رأی اعتماد مردم باید اولیت اول کار خود را همین مردم قرار بدهند و اگر این اتفاق رخ دهد  می توانیم شاهد همیشگی همه این نوع جریان ها باشیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی اشاره ای به صحبت های صریح رئیس جمهور در همایش ها و مناظرات و صدا و سیما داشت و افزود: آقای روحانی طیف خاصی را سردمداری می کند و رأی خود را از همین افراد دریافت کرد که طبیعتأ بین نگرش ها و دیدگاه ها تفاوتی وجود دارد اما باید بداند رئیس جمهور منتخب ، متعلق به همه ی ایرانی ها است و منحصر به دسته و یا جمع خاصی نباید باشد بنابراین از رئیس جمهور انتظار داریم اگر در جامعه حاشیه هایی هم وجود دارد آن ها را کمرنگ تر کند نه این که خودش منجر به تولید حاشیه شود.

,

وی بیان داشت: دوگانگی که آقای روحانی عامدانه به آن دامن می زند را باید  به حساب هیجانات بعد از انتخابات و ارضای افکار عمومی و موضوعاتی از این قبیل گذاشت که این مسائل ادامه دار نخواهد بود.

,

ثقه ای افزود: مردم معتقدند هر رئیس جمهوری از هر حزب و دیدگاهی که انتخاب شود همه پشتیبان او خواهند بود و شخص منتخب موظف است برای تک تک مردم کشور فعالیت کند و در زمان حال ، عدم سعه صدر سبب واکنش های تندی می شود که ممکن است به دنبال آن اتفاقات ناخوشایندی رخ بدهد که در این عرصه مهم و حساس شایسته کشور نیست.

,

وی اشاره ای هم به قراداد امضا شده رئیس جمهور آمریکا در عربستان و رقص شمشیر آن ها داشت و افزود: جبهه مخالف خودش را علیه کشور و مردم ایران تقویت می کند بنابراین می طلبد که به مسائل داخلی دامن نزنیم زیرا ارزش ایجاد تنش را ندارد.

,

مسائل سیاسی با تأکید بر این که کابینه دولت باید جای خود را با افراد جوان تر عوض کند، افزود: اولین نشانه اصلی و مهمی که رئیس جمهور می تواند از خود نشان دهد و بر حرف هایی که در دوره انتخاباتی بارها اعلام می کرد مهر تأیید بزند، تغییر اساسی و گسترده کابینه دولت در راستای جوان سازی و استفاده از نیروهای کارآمد ، انقلابی و متخصص تر است و این که نشان دهد برخی افراد که جز حاشیه ، کاری برای جامعه انجام نمی دهند باید تغییر کنند  در غیر این صورت امکان دلسردی مردم وجود دارد.

,

وی الویت های کاری دولت در چهار سال آینده را اشتغال به خصوص برای قشر جوان دانست و ادامه داد: خارج شدن از رکودی که تمام بخش های جامعه را فرا گرفته و بعد از آن بحث بهداشت و درمان نیز باید در رأس برنامه های دولت باشد زیرا بهداشت و درمان یکی از مولفه های اصلی جامعه است که باید موقعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کند و همچنین مسائل فرهنگی جامعه که یکی از دغدغه های مردم می باشد که باید در درجه اهمیت قرار بگیرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه