اخبار داغ

در انتخابات 96 صورت گرفت؛

1900 دقیقه حماسه حضور به روایت صدا و سیمای مرکز قزوین

1900 دقیقه حماسه حضور به روایت صدا و سیمای مرکز قزوین
شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در 29 اردیبهشت بیش از هزار و 900 دقیقه برنامه ی زنده ی رادیویی و تلویزیونی پخش کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ بگفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از ابتدای روز انتخابات بیش از هزار و 900 دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از شبکه‌های استانی سیما و صدا پخش شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


در روز 29 اردیبهشت گروه‌های خبری و برنامه ساز این مرکز در 14 نقطه استان مستقر شدند و بیش از 959 دقیقه ارتباط زنده ی تلویزیونی و رادیویی با شبکه های ملی و استانی برقرار نمودند تا حماسه ای که مردم غیور استان در انتخابات خلق کردند را به شایستگی منعکس کنند.

علاوه بر ارتباط‌های تلویزیونی و رادیویی، بیش از 620 دقیقه ویژه برنامه انتخاباتی تهیه و پخش شد و همچنین واحد پخش سیما نیز 50 دقیقه نماهنگ، کلام رهبری، تصاویر گرافیکی و 1500 مورد زیر نویس با موضوع انتخابات را تقدیم نگاه‌های صمیمی مخاطبان شد.

علاوه بر پخش 11 بخش خبری در رادیو و تلویزیون، 283 دقیقه خبر، گزارش خبری و ارتباط زنده با شبکه های سراسری و استانی را برقرار و حماسه ملی 29 اردیبهشت را در این شبکه‌ها منعکس کرد، همچنین 75 عنوان خبر و تصاویر خبری هم در کانال تلگرام و سایت خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین بارگذاری کرد.

نمایش 120 قطعه تصویر و لوگو در رادیو نما، بارگذاری 18 عنوان تولیدات ویژه، 24 عنوان خبر و 8 عنوان گزارش تصویری و همچنین 24 عنوان تولید محتوا از مهمترین اقدامات مرکز قزوین در بخش رادیو نما و وب سایت در روز انتخابات بوده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,  خبرگزاری,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه