اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه:

افزایش ناگهانی قیمت آب‌بها نارضایتی مردم را به دنبال داشت

افزایش ناگهانی قیمت آب‌بها نارضایتی مردم را به دنبال داشت
رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با تاکید بر نارضایتی شهروندان از اجرای تبصره 3 قبوض آب، خواستار رسیدگی ویزه این موضوع با حضور مدیریت آبفای شهری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: با توجه به عدم رضایت شهروندان از اجرای تبصره ۳ قبوض مشترکین آب، باید این موضوع به صورت ویژه با حضور مدیریت آبفای شهری بررسی و رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: در بسیاری از قبوض صادره ابفا مبلغ تبصره ۳ بیشتر از آب بهای مصرفی می باشد و این درحالی است که مبالغ باید بر اساس مصرف آب بها در قبوض مشترکین درج شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با اشاره به گزارش اداره آبفا بیان داشت: بر اساس این گزارش تا پایان فروردین ماه امسال ۳۱ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال از مشترکان وجه دریافت شده اما تاکنون ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده، که این مبلغ تنها ۵۰ درصد وجه اخذ شده از مردم می باشد، لذا ضرورتی ندارد مشترکان سرانه زیادی بابت تبصره ۳ پرداخت کنند.

,

در مدت یکسال گذشته از اجرای تبصره ۳ در شهر تربت حیدریه نارضایتی فراوانی برای مشترکین قبوض آب بوجود آمده و بسیاری ازمردم معتقدند که تا ۵ برابر آب بهای مصرفی هزینه تبصره ۳ را پرداخت کردند.

,

پیش از این رئیس اداره آب و فاضلاب تربت حیدریه گفته بود: علاوه بر نوسازی شبکه آبرسانی شهر، بخشی از هزینه های دریافتی تبصره ۳ به شبکه فاضلاب اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه