اخبار داغ

چه خبر از سود سهام عدالت؟؟!

تفاوت وعده سهام عدالت روحانی با کیسه سیب زمینی احمدی نژاد

تفاوت وعده سهام عدالت روحانی با کیسه سیب زمینی احمدی نژاد
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بود که دولت مستقر که دولت پیشین را متهم به اقدام های پوپولیستی می کرد، وعده واریز سود سهام عدالت را به همه ملت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ انتخابات تمام شد و طبق رهنمود مقام معظم رهبری و بر اساس مطالبه های مردمی و همچنین به اذعان شخص حسن روحانی، اکنون نوبت اقدام و عمل است، بی شک از میدان اقدام، عمل به وعده های انتخاباتی اولویت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛ , نوبت اقدام و عمل, وعده های انتخاباتی,

افزایس مستمری قشرهای کم درآمد و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا سقف 700هزار تومان و سهام دار کردن 50میلیون ایرانی در سهام عدالت به ارزش 10میلیون تومان را شاید بتوان بزرگترین وعده های انتخاباتی جهانگیری و روحانی در دولت دوازدهم دانست.

,

در راستای همین وعده ها و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بود که دولت مستقر که دولت پیشین را متهم به اقدام های پوپولیستی می کرد، وعده واریز سود سهام عدالت را  به همه ملت داد.

, اقدام های پوپولیستی,

خبرهایی مبنی بر اینکه «بشتابید و ثبت نام کنید و امروز شماره شبا وارد کنید و فردا خانوادگی بیایید و پس فردا نوبت فلان فامیلی ها با فلان حروف الفباست» در رسانه های متعدد مجازی و مکتوب فراگیر شد و خیلی از دکان های سطح شهر نیز تغییرکاربری داده و اقدام به ثبت نام سهام عدالت می کردند.

, بشتابید,

در این بحبوحه، دولتی ها وقتی با انتقاد برخی منتقدین مواجه شدند که این همان اقدام های پوپولیستی احمدی نژاد است که آن را نقد می کردید و تفاوتی با پخش کردن کیسه های سیب زمینی ندارد، می گفتند خیر! ما فقط قصد کمک به مردم را داریم! اما همان اقدام «غیرپوپولیستی!» و «بشردوستانه!» هم محقق نشد و به جمع وعده های محقق نشده پیوست.

,  وعده های محقق نشده,

در سامانه سهام عدالت پس از ثبت شماره شبای بانکی، درج شده بود که برای اعلام نتیجه باید 15 روز صبر کرد اما عکس زیر گویای چیزی دیگری است: (نتیجه بی نتیجه)

,

saham

, saham,

بی نتیجه ماندن وعده ها و تحقق نیافتن وعیدها شاید امری روتین و معمول باشد! بنظر می آید باید عادت کرد کما فی السابق!

, بی نتیجه ماندن وعده ها و تحقق نیافتن وعیدها, کما فی السابق!,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه