اخبار داغ

امام جمعه واوان:

جانبدارانه عمل کردن مسئولان اسلامشهر شرعاً و قانوناً مجاز نیست

جانبدارانه عمل کردن مسئولان اسلامشهر شرعاً و قانوناً مجاز نیست
امام جمعه واوان گفت: بسیاری از صندوق‌ها در انتخابات شورای شهر اسلامشهر الکترونیکی بود یک تعدادی صندوق دستی وجود داشت که شفاف نیست. در خواست ما این است که با نظارت شورای تامین شهرستان 80 صندوق آخر مجدداً بررسی شود تا مسئله شفاف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اسلامشهر خبر، با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی اسلامشهر و برخی از اتفاقات رخ داده در شمارش آرای صندوق‌ها اظهار داشت: ما در ابتدا از مسئولین شفافیت می‌خواهیم این‌که جانب‌دارانه وارد شوند قانوناً و شرعاً برای آن‌ها مجاز نیست مجری انتخابات باید شفاف باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر,

وی گفت: بسیاری از صندوق‌ها در انتخابات شورای شهر اسلامشهر الکترونیکی بود یک تعدادی صندوق دستی وجود داشت که شفاف نیست. در خواست ما این است که با نظارت شورای تامین شهرستان 80 صندوق آخر مجددا بررسی شود تا مسئله شفاف شود.

,

امام جمعه واوان با تاکید بر این‌که رای مردم حق‌الناس است و باید به این حق الناس توجه شود خاطر نشان کرد:نام هر فردی که از صندوق‌ها بیرون بیاید ملاک است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی اضافه کرد: بر اساس برآوردها نیروهای «لیست خدمت» غالباً پیروز انتخبات بودند و حداقل 6 یا 7 نفر از این عزیزان در لیست 9 نفر بودند اما بعد از ظهر روز رای‌گیری اتفاقات عجیب و غریبی رقم می‌خورد امیدواریم که فرماندار و مسئولان شهرستان بتوانند این مسئله را شفاف به مردم اعلام کنند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه