اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

ناهماهنگی‌ بین وزارت بهداشت و کار و رفاه اجتماعی باید برطرف شود

ناهماهنگی‌ بین وزارت بهداشت و کار و رفاه اجتماعی باید برطرف شود
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به واگذاری ۸ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پرداخت بدهی به سازمان‌های بیمه‌گر، گفت: علی‌رغم پرداخت این هزینه به وزارت بهداشت، هنوز دچار چالش هستیم و دلیل عمده آن ناهماهنگی‌ بین وزارت‌های بهداشت و کار و رفاه اجتماعی است که باید برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر ترکی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سینا با اشاره به بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بخش رادیولوژی گفت: چالش‌هایی در این حوزه ایجاد شده که دلیل اصلی اختلاف نظر بین 2 وزارتخانه بهداشت و درمان و رفاه و امور اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سینا,

 

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به واگذاری 8 هزار میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت، گفت: در سال 95 وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت بدهی‌های خود مجوزی را در مجلس به تصویب رساند که قرار شد بر اساس آن 8 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را به فروش رسانده و بدهی‌ها را پرداخت کند.

,

 

,

ترکی ادامه داد: اما علی‌رغم پرداخت این هزینه از سوی مجلس به وزارت بهداشت، هنوز دچار چالش هستیم که دلیل عمده آن ناهماهنگی‌ها بین 2 وزارتخانه بهداشت و کار و رفاه اجتماعی است که باید برطرف شود.

,

 

,

وی در بخش دیگر این گفت‌وگو با اشاره به برنامه‌های مجلس در سال "اقتصاد مقاومتی کار و اشتغال" به خبرنگار سینا گفت: یکی از مواردی که در بودجه سال 96 دیده شده در حیطه خدمات پرستاری است تا پرستاران بتوانند در منزل به ارائه خدمت بپردازند که اشتغال زایی بسیار خوبی را در عرصه بهداشت و درمان در بر خواهد داشت.

,

 

,

عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در سال 96 بخشی از حوزه بهداشت و درمان به ویژه درمان به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا از این طریق تصدی گری دولت در مواردی که مشکلاتی برای بیماران ایجاد نمی‌شود کمتر شود.

,

 

,

ترکی در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری بخش‌هایی از حوزه بهداشت و درمان به بخش خصصوصی با توجه به ظرفیت بالای این بخش علاوه بر اینکه کمک شایانی به وزارت بهداشت و درمان خواهد کرد زمینه اشتغال‌زایی برای مردم نیز فراهم می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه