اخبار داغ

وقت عمل به وعده‌های انتخاباتی فرا رسید ؛

آیا گوش شنوایی برای درد و فریاد خاموش‌ محرومان وجود دارد؟

آیا گوش شنوایی برای درد و فریاد خاموش‌ محرومان وجود دارد؟
محرومان جنوب کرمان بی مهری ها را فراموش کردند و امید، دلخوری شان را شکست داد خیلی وقت‌ها به خواسته‌شان نرسیده‌اند و پس از پایان انتخابات همه‌چیز فراموش شده اما آنها دست‌بردار نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از”رودبار ما“، تورنمنت انتخابات تمام شد و ملت بزرگ و بزرگوار ایران اسلامی بار دیگر در لبیک به امر آسمانی و دعوت الهی پیر و مراد شان امام خامنه ای عزیز در شکوهی کم نظیر و عزتی غرور آفرین، حماسه آفرینی نموده و با حضور سیل آسا و وحدت معجزه آسای خویش؛ حیرت و شگفتی و بهت عالمیان را برانگیختند و نمایاندند که این امّت، وفادارتر از خلایق صدر اسلام است و تهدید و تحریم خارجی و کم کاری و خستگی برخی مسئولان داخلی، مانع ارتباط زلال و پیوند پاک امامت و امت نیست که جای دارد این حضور حماسی و حماسه حضور را به مقام معظم رهبری و آحاد امّت تبریک و تهنیت گوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

روستائیان به امید بهبود وضعیت موجود در این تورنمت شرکت کردند آنها برای تغییر و با امید بهبود شرایط، همه سختی ها را به جان می خرند و حال وقت عمل به وعده‌های انتخاباتی منتخب امت فرا رسید.

,

 

,

محرومان جنوب کرمان  بی مهری ها را فراموش کردند و امید، دلخوری شان را شکست داد خیلی وقت‌ها به خواسته‌شان نرسیده‌اند و پس از پایان انتخابات همه‌چیز فراموش شده اما آنها دست‌بردار نیستند.

,

 

,

مردم مناطق محروم هر چهار سال یک‌بار با امید اینکه گوش شنوایی برای دردها و فریادهای خاموش‌شده‌ آنها پیدا شود به صحنه می آیند و تلاش می کنند مطالباتشان را پیگیری کنند.

,

 

,

برخلاف باور عموم مردم، روستاییان و ساکنان مناطق حاشیه‌ای به‌خوبی تمرین دموکراسی را آموخته‌اند. گاهی خیلی بیشتر و بهتر از شهرنشینان، مطالبات خود را می شناسند و بر احقاق حقوق خود پافشاری می کنند «یک نفر بیاید که حواسش به این مردم باشد. مطالباتشان را بشوند و پیگیری کند. همین برای مردم کافی است.»

,

برخی از روستائیان جنوب کرمان با گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی هنوز داشتن برخی چیزها برای آنها تبدیل به آرزو شده است که خیلی از پایتخت نشینان اصلا نبود یا کمبودش را هم حس نکرده‌اند. یک درمانگاه مجهز، مدارس نوساز، جاده‌های ایمن وحمام و سرویس بهداشتی… ابتدایی ترین نیازها برای زندگی است.

,

 

,

منتخب مردم باید در راستای تحقق شعار سال و رفع مشکلات معیشتی محرومان و مستضعفین جامعه تلاش کند.

,

این امر با تولید و اشتغال و  نظارت جدی  پیگیریهای مستمر  محقق می شود وعده دادن جهت رفع مشکلات مناطق محروم مثل قصه نان گفتن و شکم گرسنه سیر نشدن است و بایستی در کشور مدیریت جهادی داشت تا تولید و اشتغال بوجود آید.

,

امیدواریم منتخب مردم بتواند مشکل بیکاری و اعتیاد که مشکلاتی را برای جامعه اسلامی ایجاد کرده بتواند رفع کند چراکه ریشه تمامی معضلات و ناهنجاری ها در جامعه، معضل بیکاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه