اخبار داغ

رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت سرپلذهاب :

آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در سرپلذهاب

آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در سرپلذهاب
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپلذهاب از آغاز طرح نظارت بربازار ماه مبارک رمضان در شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی صنوف خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر مرادی در گفتگو با بازی دراز، از اجرای طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ویژه ماه مبارک رمضان با هدف جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی همسو با طرح تنظیم بازار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی درا,

 

,

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک ماه رمضان نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی سرپل ذهاب نیز تشدید می شود و با متخلفان و اخلاگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

,

 

,

وی بیان داشت: به منظور تامین کالاهای اساسی و به دنبال مصوبات جلسات  تنظیم بازار در سطح کشور و استانی، سعی شده است هماهنگی بین اتحادیه ها و مدیریت جهاد کشاورزی سرپل ذهاب ایجاد شود تا اقلام تخصیص یافته نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج با سهولت و با اقدامات کنترلی در دسترس همشهریان قرار گیرد.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان با بیان اینکه نظارت بر بازار در تمام فصول سال انجام می شود ولی این نظارت ها در ایام خاصی از سال حساسیت بیشتری برخوردار است افزود: با تمهیدات اتخاذ شده، کالاها و اقلام مصرفی خانوارها به میزان کافی و با دسترسی آسان و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

,

 

,

وی از اجرای 7 برنامه گشت مشترک در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: در این برنامه های تدوین شده نمایندگان ادارات غله و خدمات بازرگانی- اتحادیه های صنفی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان حضور جدی و مستمر دارند و درهر بازرسی سطح عرضه از جهات مختلف رصد خواهند شد.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان یادآور شد: از 15 اسفند ماه سال گذشته تاکنون به تعداد 480مورد بازرسی از واحدهای مختلف تولید و عرضه کالا شهرستان صورت گرفته که منجر به تشکیل 76فقره پرونده ومشتمل بر کشف بیش از 150مورد تخلف از قبیل گرانفروشی،کم فروشی،و عدم درج قیمت روی کالا به ارزش ریالی 764هزار و 610 ریال گردیده است.

,

 

,

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تماس 42221300 واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از 85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرزمشترک با کشور عراق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه