اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت دوازدهم عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه حفظ و تقویت کند

دولت دوازدهم عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه حفظ و تقویت کند
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت آینده عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام اسلامی در منطقه حفظ و تقویت کند، گفت: دولت دوازدهم توجه ویژه ای به محرومیت ،فقر و بیکاری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   آیت الله عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بعد از رای گیری در انتخابات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیامی بعد از انتخابات نکاتی را برای مردم تذکر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,

 

,

وی ادامه داد: ایشان انتخابات را به عنوان جشن پیروزی مردم ، پیروزی نظام اسلامی معرفی کردند.

,

 

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رئیس جمهور منتخب، گفت: رئیس جمهور منتخب در خصوص محرومیت زدایی، مبارزه با فقر، مبارزه ویژه خواری و تلاش برای بحث بیکاری، عزت بین المللی و اقتدار ملی مطالبی را عنوان کردند که حال باید اهتمام ویژه ای به این مسائل داشته باشد.

,

 

,

وی بیان داشت: رئیس جمهور منتخب اگر بخواهد رئیس جمهور همه مردم جامعه باشد باید به منویات و خواسته های همه اقشار مختلف که در انتخابات شرکت کردند توجه کند و نمی تواند راهی را ادامه دهد که منتهی به اشرافیگری بیشتر ، بی توجهی به خوسته های مردم محروم و ادامه تداوم بیکاری شود.

,

 

,

آیت الله دیرباز عنوان داشت: در ارتباطات بین المللی رئیس جمهور منتخب باید عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام اسلامی در منطقه حفظ و تقویت کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولت باید به این مسائل توجه کند و الا با اعتراضات و واکنش های جدی مواجه خواهدشد، خاطرنشان شد:این مسائل اصولی است که مقام معظم رهبری بر روی آنها تاکید و تکیه کردند و دولت فعلی هم گفت که از رهبر معظم انقلاب تبعیت می کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه