اخبار داغ

مسئول مدیریت بهداشت محیط بهداشت خبر داد؛

کنترل و بازرسی مستمر مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان

کنترل و بازرسی مستمر مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان
مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص در آستانه ماه مبارک رمضان از کنترل و بازرسی مستمر بهداشت محیطی از مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در این ایام توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی سپید پوش، سید رضا غلامی با اشاره به برنامه‌های سلامت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کنترل و بازرسی مستمر از مراکز طبخ و عرضه شیرینی‌های سنتی و مراکز طبخ و عرضه و فروش آش و حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران‌ها و فست فودها از جمله برنامه‌های بهداشت محیط سراسر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپید پوش,

وی با بیان این‌که عوامل محیطی در بازرسی‌ها با تجهیزات پرتابل سنجش می‌شود، گفت: بازرسی بهداشتی به‌صورت مشترک با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی ، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های مرتبط مانند اتحادیه آش و حلیم ، رستوران داران ، چلوکبابی‌ها ، کبابی‌ها ، قنادی و شیرینی فروشی‌ها صورت می‌گیرد.

,

غلامی عنوان کرد: در همه اماکن عمومی و مراکز ،کنترل دخانیات مورد بازرسی قرار می گیرد و بازرسی بهداشتی از سامانه‌های آبرسانی نیز انجام می‌شود.

,

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت افزود: کنترل و بازرسی بهداشت محیطی محل های برگزای مراسم افطار و سحردهی به‌ویژه برای شب‌های قدر با دقت و تاکید صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه