اخبار داغ

گستاخی‌های اعراب حاصل بی‌تدبیری دولت مردان / روحانی نمی‌تواند حال اقتصاد را دگرگون کند

گستاخی‌های اعراب حاصل بی‌تدبیری دولت مردان / روحانی نمی‌تواند حال اقتصاد را دگرگون کند
ترامپ که از نظر تمام کارشناسان دنیا هیچ قاعده مشخص و قانونی در دنیای سیاست ندارد حالا با عربستان برسر یک میز نشسته و می‌خواهد ایران را گوشه‌نشین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از رباط نیوز، دولت یازدهم پس از فرار و نشیب‌های بسیاری که در طول چهار سال ریاست جمهوری با ان مواجه بود سرانجام توانست روزهای پایانی‌اش را به پایان برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

حسن روحانی دوباره رئیس جمهور شد، دوازدهمین رئیس جمهور کشور ، او وعده‌هایی داده و شاید دوباره نتواند آن‌ها را عملی کند، وعده‌هایی از جنس عوام فریبی و خالی کردن خزانه دولت.

,

حسن روحانی رئیس جمهور کشور شد تا خروارها خاک مدیریتی دوره گذشته اش را از زیر آوارها بیرون کشد و بتواند در این دوره به آن سر و سامان بخشد. او با ادعای تکیه به بیرون از مرزها و ماجرای برجام می‌خواهد دروازه خوشبختی را به روی اقتصاد بیمار کشور بگشاید، اقتصادی که این روزها حال خوشی ندارد و کارخانه‌های آن چرخی برای چرخاندن ندارد و کارگران آن از کار بیکار.

,

حسن روحانی برای این‌که رئیس جمهور کشور شود از وعده‌های سهام عدالت سخن گفت، از افزایش یارانه برخی از اقشار مردم و از ادامه دادن برنامه‌هایی که در دوره گذشته به آن پای بند بوده، باید دید که جوامع جهانی نیز با وی سرسازگاری نشان خواهند داد یا خیر.

,

روز گذشته ترامپ در نشست با سران کشورهای عرب در عربستان بر مبارزه با ایران تأکید کرد و تمام دولت ها را برای منزوی کردن ایران فراخواند.

,

ترامپ که از نظر تمام کارشناسان دنیا هیچ قاعده مشخص و قانونی در دنیای سیاست ندارد حالا با عربستان برسر یک میز نشسته و می‌خواهد ایران را گوشه نشین کند.

,

در چنین شرایطی بعید به نظر می‌آید که آمریکایی‌ها بتوانند با ایران بر سر یک میز مذاکره بنشینند و قراردادی به نفع ایران منتشر پیدا کند.

,

حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی‌اش با حمله به برخی از امکان مقتدر در کشور روی عراب تاریخ گذشته را به ایران باز کرد تا آن‌ها بتوانند خیال حمله نظامی و ناتوی عربی را در سر بپرورانند.

,

با چنین شرایطی که در منطقه حاکم است، آمریکا درصدد است تا دولت‌های اسلامی را به جا هم بیاندازد و از تفرقه در خاورمیانه به نفع کشورش بهره‌گیری کنند و آمریکایی‌ها نخواهند گذاشت تا شرایط اقتصادی کشور ایران به حالت عادی در آید و تنها راه موجود اتکای به درون و مقاوم‌سازی اقتصاد درون زا است تا بتوانیم در برابر قدرتمندان ایستادگی کنیم.

,

با این تفاصیل حسن روحانی نباید نگاهی به بیرون از مرزها داشته باشد، چرا که این چهارسال نیز خواهد گذشت و آنچه باقی خواهند ماند سرافکندگی او دربرابر مردم ایران است.

,

گفتنی است، حسن روحانی همواره از برجام به عنوان گشایش دهنده در اوضاع اقتصادی کشور سخن می‌گوید و بر آن تأکید می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه