اخبار داغ

طی پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک انتخاباتی روحانی به روحانی

پیام تبریک انتخاباتی روحانی به روحانی
سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی طی پیامی از حضور حماسی ملت ایران در 29 اردیبهشت تقدیر و مطالبی را جهت یادآوری به رئیس جمهور منخب عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بوتیا نیوز  سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی طی پیامی از حضور حماسی ملت ایران در  29 اردیبهشت تقدیر و مطالبی را جهت یادآوری عنوان کرد که متن این پیام در ادامه عنوان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

" نخست، سپاس بیکران ملتی را که با حضور زندگی ساز و سرنوشت ساز خود در پای صندوق رأی در روز 29 اردیبهشت سال 96 به ندای آسمانی مقام معظم رهبری لبیک گفتند و وفاداری خویش را به انقلاب اسلامی ، راه امام و شهدای عزیز به نمایش گذاشتند، دموکراسی واقعی را به دنیا نشان دادند و دست رد بر سینه نامحرمان و بیگانه‌پرستان زدند.

,

این حضور حماسی و انقلابی پس از چهار سال شگرد و شیطنت برای بیرون راندن مردم ایران از صحنه و نامحرم دانستن آنان، این حقیقت را به درستی آشکار ساخت که یک ملت بیدار و فرزندان هوشیار خمینی را با خیمه‌شب بازی ، پشت هم‌اندازی و لالایی‌های اهریمنی و ابلیسی نمی‌توان خواب و خام کرد و از صحنه کنار زد و کدخدای خونخوار را که ملت قهرمان‌پرور ایران از در بیرون رانده است از پنجره به درون کشاند و ظلمت و ذلت را بر نور و روشنایی و عزت و کرامت چیره ساخت.

,

دوم بر ملت ایران، این صاحبان آگاه و با بصیرت است که با تیزبینی و ریزبینی خدمت‌کاران و خدمت‌گزارانی را که با رأی ملت به قدرت رسیده‌اند زیر دید داشته باشند و مراقبت کنند که مبادا نظام اشرافیگری، حرام‌خواری و فساد مالی و اقتصادی را بار دیگر جایگزین نظام محرومان و مستضعفان سازند و بداخلاقی، دروغ‌پردازی و نیرنگ‌بازی را رواج دهند و در این شرایط که شماری از مردم عزیز ما قدرت خرید حتی نیازمندی‌های ضروری مانند دارو و درمان را ندارند حقوق وحشتناک و بی‌حد و مرز نجومی به پول‌پرستان زالو صفت بپردازند.

,

سوم بایسته است از حضرت حجة الاسلام و المسلمین  رئیسی که در برابر هوچی‌گری‌ها، یاوه‌گویی‌ها، بهتان تراشی‌ها و جوسازی‌های افسار گسیخته جاه‌طلبان، علی‌گونه صبر و بردباری و شکیبایی از خویش نشان دادند و اخلاق اسلامی را رعایت کردند، به سهم خود سپاس فراوان داشته باشم . سیل تهمت و انواع نسبت‌های ناروا که از سوی حرامیان عقیده و اندیشه و فرزندان خلف عمرو عاص و معاویه به سوی این سید بزرگوار و مظلوم سرازیر شد، ما را به یاد سردمداران جنایت‌کار و بی‌بندوبار حاکمان اموی می‌اندازد که با تبلیغات و جوسازی‌ها کاری کردند که وقتی مردم خبر شهادت حضرت علی (ع) را در محراب عبادت شنیدند با شگفتی پرسیدند علی برای چه کاری به مسجد رفته بود؟ و اینجاست که بار دیگر باید بگویم : من از تکرار تاریخ می‌ترسم.

,

چهارم بر رئیس جمهور دولت دوازدهم است که دریابد ملت ایران با این رأی خردمندانه و سنجیده به او، اولاً راه هرگونه گریز و دستاویز را بر وی بستند تا فردا نتواند ادعا کند که اگر مردم به من بار دیگر رأی می‌دادند برجام نافرجام نمی‌ماند و من می‌توانستم در دوره دوم ریاست جمهوری با اجرای برجام مشکل گرانی کمرشکن، تورم فزاینده و اقتصاد فلج شده را حل کنم ثانیاً ملت عزیز ایران و در واقع خداوند متعال نخواست که شخصیتی وارسته و آزاده از تبار ابراهیمیان، وارث آلودگیهای برجام و آشفتگی‌های اقتصادی، سیاسی و اخلاقی دولتی باشد که کشور را در ورطه سقوط کشانده است.

,

امید است از این فرصت طلایی که برای آقای رئیس جمهور پیش آمده در راه خدمت به خدا و خلق بهره‌ گیرد، از اشرافیگری بپرهیزد زرپرستان تیلیاردر و قدرت پرست را از دستگاه دولت برهاند از کنار سرمایه‌داران و حرام‌خوران برخیزد و در کنار مستضعفان گام‌های برجسته‌ای بردارد و به یاد محرومان باشد، پاپرهنگان، بیکاران و محرومان را دریابد. باشد که به مصداق آیه شریفه« یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ» مورد مغفرت قرار بگیرد.

,

 

,

                                                      والسلام علی من اتبع الهدی

,

سید حمید روحانی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه