اخبار داغ

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 باکو؛

پایان کار شاگردان شکول با 4 نشان ارزشمند/ شیرجه‌روی تبریزی در کسب طلا هت‌تریک کرد

پایان کار شاگردان شکول با 4 نشان ارزشمند/ شیرجه‌روی تبریزی در کسب طلا هت‌تریک کرد
شیرجه‌روی تبریزی تیم ملی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 باکو خوش درخشیده و سه نشان طلا را از این رقابت‌ها برای کاروان ایران و استان آذربایجان‌شرقی به ارمغان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم شیرجه ایران در ادامه درخشش خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 باکو در سکوی 10 متر دو نفره هم صاحب نشان طلا شد تا رکورد کسب صد در صدی کسب مدال در تمامی ماده‌ها را از خود در این رقابت‌ها بر جای بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این تیم با هدایت محمدرضا شکول مربی تبریزی و دو شیرجه‌رو با اسامی مجتبی ولی‌پور از تبریز و شهنام نظرپور از کرمانشاه در این مسابقات حاضر شد و در نهایت با 3 نشان طلا و یک برنز در 4 ماده و ثبت بهترین عملکرد به کار خود خاتمه داد.

,

در روز آخر رقابت‌های شیرجه تیم کشورمان با ترکیب مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور در سکوی 10 متر دوبل (هماهنگ) موفق به کسب بیشترین امتیاز شده و دومین مدال طلای تیمی این دوره از مسابقات را برای کشورمان به ارمغان آورد.

,

امتیاز 6 پرش شیرجه روهای ایران به شرح زیر است:

,

پرش اول: 44/40
پرش دوم: 40/80
پرش سوم: 68/40
پرش چهارم: 62/64
پرش پنجم: 51/84
پرش ششم: 57/96
مجموع امتیاز: 326/04

,
,
,
,
,
,
,

در این سکو تیم‌های آذربایجان با 265/11 و عراق با 215/64 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

,

پیش از این در رشته شیرجه چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شیرجه روهای کشورمان دو مدال طلا در ماده 3 متر انفرادی و سه متر دوبل و همچنین یک مدال برنز در ماده 10 متر انفرادی کسب کرده بودند.

,

مجتبی ولی‌پور، شیرجه‌روی تبریزی تیم کشورمان در این مسابقات با سه طلا (سه متر انفرادی و دوبل و 10 متر دوبل) کار ارزشمندی برای تیم ملی شیرجه و افزایش مدال‌های کاروان ایران در این دوره از مسابقات انجام داد.

,

همچنین شهنام نظرپور نیز با کسب یک مدال برنز و دو مدال طلا (برنز 10 متر انفرادی و دو طلای 3 متر دوبل و 10 متر دوبل) نتایج خوب تیم شیرجه ایران را تکمیل کرد.

,

گفتنی است چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از روز جمعه 22 اردیبهشت ماه به میزبانی باکو آغاز شده بود، امروز اول خرداد ماه با برگزاری فینال رشته‌های تنیس و ووشو و مراسم اختتامیه، رسماً به کار خود پایان می‌دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه