اخبار داغ

در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

اشتغالزایی برای ۷ نفر با پرورش گاو شیری+ تصاویر

اشتغالزایی برای ۷ نفر با پرورش گاو شیری+ تصاویر
کار آفرین پلدشتی با راه اندازی پرورش دام برای ۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۵ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،دامداری و دامپروری از جمله عرصه هایی است که از یک طرف با سلامت مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و از سوی دیگر به دلیل سهم ویژه محصولات لبنی دامی در سبد غذایی خانوارها ، بستر مناسبی برای کارآفرینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

فرهنگ سازی بین مردم برای افزایش مصرف شیر و فرآورده های دامی علاوه بر تضمین سلامت جامعه، موجب رونق دامداری ها، دامپروری ها و در نهایت اشتغالزایی در کشورمان می شود.

,

قادر شجاعی کار آفرین پلدشتی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: در آمد خاصی نداشتم و با توجه به امکانات موجود در روستا به فکر پرورش گاو شیری افتادم.

,

وی تصریح کرد: در این زمینه با اهل خانواده و شاغلان در این عرصه مشورت کرده و تصمیم خود را برای پرورش گاو شیری را گرفتم.

,

کار آفرین پلدشتی اظهار کرد: پس انداز خاصی نداشتم ولی با وامی که در این زمینه از ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت داده شد، توانستم ۲ راس گاو شیرده خریداری کنم.

,

شجاعی با اشاره به اشتغالزایی در این طرح گفت: طرح پرورش گاوشیری برای ۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۵ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرد.

,

به گفته وی ماهانه ۶۰۰ هزار تومان از فروش شیر این گاو ها درآمد نصیب این خانواده می شود.

,

کار آفرین پلدشتی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی افزود: همه باید در حدتوان برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و راه اندازی طرح هایی از این قبیل می تواند مشکل بیکاری را حل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه