اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی خبرداد

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان در سراسر استان از اول خرداد ماه اجرا میگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی تهوری، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای اقلام مصرفی طرح نظارتی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی افزود: اقلامی که در طرح نظارتی قرار می‌گیرند شامل اقلام لبنی، پروتئینی، برنج ، روغن، قند، شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف مرسوم می‌شود که طرح نظارتی ماه مبارک رمضان طی دو مرحله اجرا خواهد شد.

,

 

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: مرحله مقدماتی این طرح از اول خرداد ماه سال جاری آغاز و تا ششم خرداد ماه به مدت پنج روز به منظور هماهنگی و اطلاع رسانی می‌باشد.

,

 

,

تهوری گفت: مرحله اجرایی طرح نظارتی رمضان نیز از تاریخ ششم خرداد ماه سال جاری تا چهارم مرداد ماه به منظور تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان قرار دارد.

,

 

,

وی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی ها دراین ایام، تاکیدکرد: در راستای اجرای وظایف قانونی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیرانه به دنبال پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توضیع به هنگام کالاهای پرتقاضا ی این ماه مبارک، بازرسی ها تشدید خواهد شد.

,

 

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: این طرح با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب ، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق های اصناف و سایر دستگاه های نظارتی صورت می‌گیرد.

,

 

,

تهوری خاطر نشان کرد: تمامی شهروندان و هم استانی ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب،عدم درج قیمت و... مراتب را به ستاد خبری 124 این اداره منعکس نمایند تا بازرسان در اولین فرصت موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده اعلام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه