اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انتظار مردم و مجلس از دولت همان مطالبات رهبری است

انتظار مردم و مجلس از دولت همان مطالبات رهبری است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کابینه فعلی کابینه‌ای کم کار و پیر است؛ روحانی باید در کابینه دولت دوازدهم تغییراتی انجام دهد و کابینه‌ای کار آمد و جوانتری انتخاب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی‌الله نانواکناری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: دولت جدید باید در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و توجه و همت خود را معطوف به مشکلات جامعه و رفع تورم و رکود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی تصریح کرد: دولت باید با جدیت تمام به مطالبات مردمی در سطح جامعه بپردازد و مشکلات جامعه از جمله اشتغال، تورم و  بیکاری را  برطرف کند.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این نکته که روحانی در دوره جدید باید مشکلات مردم را بر طرف کند، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان قوه مقننه در کنار دولت در جهت رفع مشکلات مردم حضور دارد.

,

 

,

نانواکناری با اشاره به کابینه دولت یازدهم و تغییرات آن در دوره جدید، افزود: کابینه فعلی کابینه‌ای کم کار و پیر است؛ روحانی باید در کابینه دولت دوازدهم تغییراتی انجام دهد و کابینه‌ای کار آمد و جوانتری انتخاب کند.

,

 

,

وی با اشاره به مطالبات مردم و رهبری از دولت دوازدهم، تصریح کرد: انتظار مردم و مجلس از دولت همان مطالباتی است که مقام معظم رهبری در پیام خود بعد از انتخابات فرمودند، بخصوص بحث اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی که باید در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: دولت دوازدهم باید با تمام قدرت از منافع و اقتدار نظام در دنیا دفاع کند و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه