اخبار داغ

زنگ عمل برای منتخبین شوراها به صدا درآمد/مردم کهنوج را چشم انتظار پاسخگویی نگذارید

زنگ عمل برای منتخبین شوراها به صدا درآمد/مردم کهنوج را چشم انتظار پاسخگویی نگذارید
پس از حضور مردم در پای صندو‌ق‌های رأی در پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا هفت نفر عضو اصلی شورای شهر کهنوج و پنج نفر عضو اصلی شهر کهنوج مشخص شدند و این روزها مردم در تب و تاب هستند که آیا منتخبین به وعده هایشان عمل می کنند یا نه؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شوباد با پایان یافتن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و مشخص شدن اعضای آن، حال این روزها مردم با خود می اندیشند آیا منتخبین آنان به وعده ها خود عمل می کنند یا نه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوباد,
 
,
پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان کهنوج همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.
,
 
,
با پایان شمارش آرای شورای اسلامی شهر کهنوج ، اسامی افرادی که به شورای پنجم راه یافتند به شرح زیر می‌باشد:
,
عباس عطاپور وزیری با  ۵۹۶۵ رای
,
کاظم محمودی با ۴۹۰۶ رای
,
جعفر جعفری با ۴۲۳۲ رای
,
فریده معاذالهی با ۴۱۸۱ رای
,
محمدرضا بامری با ۳۸۳۱ رای
,
محمد مکثایی با ۳۳۲۲ رای
,
امین رزاقپور با ۳۲۰۸ رای
,
 
,
همانظور که شهروندان کهنوجی  از شوراها انتظار بسیار دارند چرا که خوب می دانند تک تک اعضای شورا با رأی مردم منتخب شده اند و حالا زنگ عمل آنان فرا رسیده است و این اعضای جدید تا آغاز به کار رسمی شوراها فرصت دارند مروری بر وعده و وعیده های خود داشته باشند و برای اجرایی شدن آن قول ها، برنامه ریزی کنند تا بار دیگر بعد از چهار سال مردم را گلایه مند مقابل خواسته های خود نبینند.
,
 
,
مردم شهر کهنوج  شورای شهر سیاست زده نمی خواهند و انتظار دارند همان گونه که در زمان تبلیغات کرامتشان حفظ می شد، این روزها هم همین گونه باشد و اعضای جدید دادرسی برایشان باشند.
,
 
,
بارها و بارها مطالبات مردمی در حوزه شهری در سایت خبری شوباد منتشر شده است و انتظار می رود که اعضای جدید مطالبات را باردیگر همراه با وعده هایی که قبل از انتخابات داده بودند بررسی کنند تا مردم شهر کهنوج و همچنین دیگر شهرها احساس نکنند که هر روز فضای شهریشان به عقب می رود و شاهد تغییر و تحولی اساسی در زمینه مدیریت شهری باشند.
,
 
,
بیش از پنج سال است که مردم از عدم رسیدگی مناسب شهرداری می گویند.و همچنان یادشان هست با وضعیت نامناسب آسفالت های تخریب شده روبرو بودند.
,
 
,
از دیوارهای نویسی ها، وضعیت نامناسب پیاده روها و عدم وجود یک شهربازی و وجود چاله چوله های فراوان که بگذریم، سیمای شهر هنوز شایسته مردم نیست و دفع نامناسب زباله و... همچنان جز مطالبات اصلی مردم شهر است، چرا که بوی تعفن زباله ها در بسیاری از خیابانهای شهر کهنوج  هر بیننده ای را آزرده خاطر می کند.
,
 
,
هنوز دست فروشان و پیاده روها ساماندهی نشده اند و وضعیت نامطلوب وجود کشتارگاه، گلایه مندی مردم شهر را به دنبال خود دارد.
,
 
,
مردم از شورای شهر جدید شفاف سازی درباره عملکردشان را مطالبه می کنند و انتظار می رود این شورا پس از آغاز به کار رسمی در فرصت های مناسب اقدامات خود را برای مردم تشریح کنند.
,
 
,
امید است که اعضای شورای شهر این روزها مردم را فراموش نکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه