اخبار داغ

دبیر ائتلاف تلاشگران صادق شورای اسلامی شهر اهواز:

فرآیند رسیدگی به شکایات و شمارش آرا بدون اعمال نظر اشخاص و گروه‌ها باشد

فرآیند رسیدگی به شکایات و شمارش آرا بدون اعمال نظر اشخاص و گروه‌ها باشد
ائتلاف تلاشگران صادق شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص حاشیه های پیش آمده در انتخابات شورای اهواز نامه به هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز نوشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،ائتلاف تلاشگران صادق شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص حاشیه های پیش آمده در انتخابات شورای اهواز نامه به هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز نوشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
متن نامه بدین شرح است:
,
 
,
بسمه تعالی
,
 
,
هیئت محترم نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز
,
 
,
با سلام
,
احتراماً ضمن تشکر و قدردانی از آن هیئت محترم به‌دلیل زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در جهت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز که امکان حضور اقشار مختلف مردم  با هرگونه گرایش و دیدگاه را فراهم آورد و نتیجه آن حضور حداکثری مردم مدنظر مقام عظمای ولایت بوده، به همین منظور این ائتلاف انتظار دارد که فرآیند رسیدگی به شکایات، شمارش آرا و در صورت لزوم بازشماری آرای انتخابات به نحو دقیق و براساس مُر قانون صورت پذیرد و از اعمال نظر اشخاص و گروه‌ها در شمارش جلوگیری گردد تا اصل صیانت از رای مردم بصورت دقیق و قانونی لحاظ شود.
,
 
,
بدیهی است با توجه به تماس‌های مکرر مردم شریف اهواز با اعضای ائتلاف و نگرانی از برخی اخبار منتشره در زمینه برخی دخالت‌ها و فشارها به آن هیئت نیز با دقت نظر فراوان روند پیش رو را رصد و پیگیری خواهیم نمود.
,
 
,
محمد جعفر فلسفی
,
دبیر ائتلاف تلاشگران صادق شورای اسلامی شهر اهواز
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه