اخبار داغ

سومین جشنواره‌ی ملی «دریا؛ مسیر پیشرفت» آبانماه برگزار می‌شود

سومین جشنواره‌ی ملی «دریا؛ مسیر پیشرفت» آبانماه برگزار می‌شود
دبیر بخش فیلم کوتاه و عکس دانشجویی دریا سومین جشنواره‌ی ملی «دریا؛ مسیر پیشرفت» از برگزاری این جشنواره در آبانماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛یوسف زادی، دبیر بخش فیلم کوتاه و عکس دانشجویی دریا سومین جشنواره‌ی ملی «دریا؛ مسیر پیشرفت» در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از علاقه مندان به شرکت در سومین جشنواره‌ ملی «دریا؛ مسیر پیشرفت»، دبیرخانه جشنواره را دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه هرمزگان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای ساحل,

وی، زندگی مردم و دریا، دانشگاه و دریا، صنعت و دریا و گردشگری و دریا را از محورهای اصلی بخش فیلم کوتاه و عکس دانشجویی دریا جشنواره ذکر کرد.

,

دبیر بخش فیلم کوتاه و عکس دانشجویی دریا سومین جشنواره‌ی ملی «دریا؛ مسیر پیشرفت»، گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در سه حوزه فیلم‌های 90 ثانیه ای،آیتم‌های تبلیغاتی در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان (آنونس، تیزر و نماهنگ) و عکس شامل تک عکس، مجموعه و تبلیغاتی به صورت عکس یا فیلم با مدت زمان 90 ثانیه با موضوع دریایی به جشنواره ارسال کنند.

,

به گفته زادی، طرح و دستاوردهای فناورانه دریایی، مسابقات دانشجویی شامل فیلم کوتاه،ایده بازار، ربات های زیردریایی و شناورهای هوشمند و برگزاری مسابقات دانشجویی و مسابقات دانش آموزی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی و سخنرانی و کارگاههای آموزشی از محورهای اصلی سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت می‌باشد.

,

وی با بیان اینکه فیلم به جهت نفوذپذیری بالایی که در جامعه دارد یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای رسانه ای می‌باشد، بیان داشت: فرهنگ‌سازی و تبلیغات از طریق پخش فیلم، تأثیر به مراتب بیشتری از سایر ابزارهای رسانه‌ای دارد، از این رو به جهت اعتلاء و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان سراسر کشور در رشته‌های مختلف تحصیلی با مسائل دریایی، جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا به عنوان یکی از بخش‌های “سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت” معرفی شده است.

,

ولی محمد خسروی، دبیر طرح ها و دستاوردهای فناورانه دریایی نیز، داشتن توجیه اقتصادی، کامل بودن مدارک و مستندات طرح را از الزامات ارسال طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی برشمرد و افزود: طرح باید در اقتصاد و چشم انداز آتی قابل استفاده باشد و در جهت توسعه و منجر به فناوری دریایی شود.

,

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 15 شهریور اعلام کرد و بیان داشت: سازمانها و ارگان‌های دریایی جهت ارائه طرح های فناورانه خود لازم است خلاصه طرح  را تکمیل و به همراه مستندات مربوطه به دبیرخانه ارسال و هم چنین جهت ارائه دستاورد‌ها و محصولات دریایی، شناسنامه و مشخصات فنی محصول به همراه تصاویری از آن به دبیرخانه ارسال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه