اخبار داغ

با غبارروبی مساجد؛

منطقه ۲۰ تهران به استقبال ماه مبارک رمضان رفت

منطقه ۲۰ تهران به استقبال ماه مبارک رمضان رفت
شهردار منطقه ۲۰ تهران از غبارروبی و آماده سازی ۱۷۰ مسجد این منطقه به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و تدارک برنامه های فرهنگی ویژه این ایام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، سید احمد صفوی از غبارروبی و آماده سازی 170 مسجد این منطقه به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و تدارک برنامه های فرهنگی ویژه این ایام خبر داد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی با بیان این‌که بیشترین استقبال و حضور شهروندان از فضاهای مذهبی و مساجد در ایام مبارک ماه رمضان است، گفت: به‌منظور تامین آسایش و رضایتمندی بیشتر روزه داران، غبارروبی و آماده‌سازی 170 مسجد منتخب و شاخص منطقه 20 تا پیش از شروع این ماه مبارک انجام می‌شود.

,

شهردار منطقه 20 تهران زمینه‌سازی انجام بهینه فریضه‌های دینی و مذهبی را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: مدیریت شهری از تمام توانمندی مجموعه برای آراستگی فضاهای مذهبی استفاده خواهد کرد تا شهروندان بتوانند در محیطی مناسب به انجام فریضه‌های ماه مبارک رمضان بپردازند و بیشترین بهره معنوی را ببرند.

,

وی با اشاره به این‌که مساجد محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند، گفت: تمام برنامه‌های تدارک پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت و مشارکت مساجد و اماکن مذهبی به اجرا می‌رسد تا با حذف موازی کاری‌های احتمالی، برنامه‌های ماه مبارک رمضان بیش از پیش تقویت شود.

,

شهردار منطقه 20 تهران در جمع معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 به موقعیت ویژه این منطقه مذهبی اشاره کرد و رسیدگی به زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه