اخبار داغ

طی سال 95؛

ابطال ۷۶ پروانه استاندارد در آذربایجان غربی

ابطال ۷۶ پروانه استاندارد در آذربایجان غربی
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از ابطال ۷۶ پروانه استاندارد طی سال ۹۵ در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منصور جلایر در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۴۷ واحد تولیدی در استان مشمول مقررات استاندارد اجباری و تحت پوشش اداره کل استاندارد می باشند گفت: البته از این تعداد نیز ۷۶۶ واحد فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی از صدور  ۵۵۸ گواهینامه صادراتی در استان آذربایجان غربی طی سال ۹۵ خبر داد و افزود: ۱۵ هزار و ۸۶۶ مجوز وارداتی نیز در این مدت صادر شده که شامل لوازم خانگی، انواع قطعات خودرو، ماده شیمیایی، اقلام الکترونیکی و خودروهای سنگین می شود.

,

جلایر با بیان اینکه ۱ هزارو ۱۰۲ فرآورده  مشمول استاندارد اجباری در استان وجود دارد گفت: در سال ۹۵، ۱۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده که از این تعداد نیز ۱۶۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری است.

,

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی تصریح کرد: البته ۲۳۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز طی سال گذشته تمدید و ۱۶ پروانه تعلیق و ۷۶ پروانه ابطال شده است.

,

جلایر از نمونه برداری ۱ هزارو ۸۶ مورد توسط اداره کل استاندارد استان خبر داد و افزود: ۸۶ مورد از این نمونه برداری ها متعلق به واحدهای تولیدی، ۷۷۸ مورد نمونه برداری از بازارتوزیع و عرضه و مابقی نمونه برداریها از اقلام صادراتی و وارداتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه