اخبار داغ

همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه/

سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد

سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد
همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه 51 امین سالن فرهنگی و ورزشی استان در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین، ,

 

,

سرهنگ پاسدار ذکریا کارگر مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی گفت: برابر برنامه 5 ساله بسیج، بالغ بر 100 پروژه با زیر بنای 55 هزار متر مربع در استان اردبیل تعریف شده بود که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث 11 سالن ورزشی 9 دی با زیر بنای 1200 متر مربع برای هر سالن، سالن‌های چند منظوره فرهنگی و ورزشی  با زیر بنای 450 متر مربع اشاره کرد که تاکنون 50 سالن‌های صالحین مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز شاهد افتتاح 51 امین سالن فرهنگی و ورزشی در شهرستان مشگین‌شهر هستیم.

,

 

,

وی افزود: این سالن در دو طبقه و به صورت چند منظوره و با زیر بنای 920 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان تکمیل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

,

 

,

اجرای حرکات رزمی و نمایشی و بازدید از سالن ورزشی صالحین و همچنین سخنرانی حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه