اخبار داغ

تیم ملی قایقرانی در سد حسنلوی نقده اردو زد

تیم ملی قایقرانی در سد حسنلوی نقده اردو زد
تیم ملی روئینگ قایقرانی کشورمان از روز گذشته جهت آمادگی برای حضور در مسابقات قعرمانی آسیا ۲۰۱۷، قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در سد حسنلوی نقده اردو زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، اردوی تیم ملی روئینگ با حضور ۲۲ پاروزن از جمله محسن شادی از دیروز در سد حسنلوی نقده آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

در این اردو “نیکولا جیوکا” بعنوان سرمربی تیم ملی، طاهر کبوتری مربی، اتابک پیشیار کمک مربی و نوروز علیمردان رئیس اداره ورزش و جوانان نقده بعنوان سرپرست کادر فنی حضور دارند.

,

اردوی تیم ملی روئینگ در دو بخش نوجوانان و جوانان و با حضور ورزشکارانی از استان های آذربایجان غربی، کردستان، تهران و زنجان در نقده برگزار می شود.

,

گفتنی است از ۲۲ ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی ۱۱ نفر اهل نقده هستند.

,

اسامی ورزشکاران دعوت شده در بخش نوجوانان: میلاد اله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان .
در بخش بزرگسالان هم محسن شادی، عاقل حبیبیان، افشار حیدری، یاسر جوهری، فرهاد کربلائی قلی زاده، فرزاد کربلائی قلی زاده، وحید جوهری و میثم جوهری از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی، سیاوش سعیدی، آراد سلیمان پور، حمیدرضا رضوانی و علی قادری از تهران، سیدمجتبی شجاعی، بهمن نصیری و مسعود محمدی از زنجان، کژوان سلیمی از کردستان و پیام مطاعی از کرمانشاه در اردوی تیم ملی قایقرانی حضور دارند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه