اخبار داغ

5 آلیشکار کلاله ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند+ اسامی

5 آلیشکار کلاله ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند+ اسامی
پس از موفقیت آلیشکاران شهرستان کلاله در بدست اوردن مجوز شرکت در مسابقات جهانی لهستان، 5 آلیشکار کلاله ای به اردوی تیم ملی آلیش دعوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، الیشکاران شهرستان کلاله در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی این رشته توانستند با کسب مدال های رنگارنگ، مجوز شرکت در مسابقات لهستان را بدست آورند.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، الیشکاران شهرستان کلاله در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی این رشته توانستند با کسب مدال های رنگارنگ، مجوز شرکت در مسابقات لهستان را بدست آورند., شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر, الیشکاران شهرستان کلاله در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی این رشته توانستند با کسب مدال های رنگارنگ، مجوز شرکت در مسابقات لهستان را بدست آورند.,

پس از این موفقیت، 5 آلیشکار این شهرستان جهت شرکت در اردوی تیم ملی که در تاریخ 4 و 5 خرداد در خانه کشتی تهران برگزار می شود، دعوت شدند.

, پس از این موفقیت، 5 آلیشکار این شهرستان جهت شرکت در اردوی تیم ملی که در تاریخ 4 و 5 خرداد در خانه کشتی تهران برگزار می شود، دعوت شدند., پس از این موفقیت، 5 آلیشکار این شهرستان جهت شرکت در اردوی تیم ملی که در تاریخ 4 و 5 خرداد در خانه کشتی تهران برگزار می شود، دعوت شدند.,

اسامی دعوت شدگان به شرح ذیل است:

, اسامی دعوت شدگان به شرح ذیل است:, اسامی دعوت شدگان به شرح ذیل است:,

1-  اسماعیل میرزایی

, 1-  اسماعیل میرزایی, 1-  اسماعیل میرزایی,

2-  سعید خلیلی

, 2-  سعید خلیلی, 2-  سعید خلیلی,

3- داوود عوض زاده

, 3- داوود عوض زاده , 3- داوود عوض زاده ,

4- فرشید ناصری

, 4- فرشید ناصری , 4- فرشید ناصری ,

5- علی خلیلی از کلاله

, 5- علی خلیلی از کلاله, 5- علی خلیلی از کلاله,

 list

,  list,  list, list,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه