اخبار داغ

حجت الاسلام عبادی:

رای مردم خراسان جنوبی، رای مظلومانه ای بود/ مردم استان نمی‌توانند منتظر مطالعه طرح های دولتی باشند؛ آب خوردن ندارند

رای مردم خراسان جنوبی، رای مظلومانه ای بود/ مردم استان نمی‌توانند منتظر مطالعه طرح های دولتی باشند؛ آب خوردن ندارند
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: رای مردم خراسان جنوبی خیلی معنا داشت و معنای این رای این است که ریاست جمهور آنها را درک نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: مردم خراسان جنوبی از دولت آینده و رئیس جمهور منتخب، دو مطالبه مهم از قبیل انتقال آب، راه آهن و راه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار خاورستان، , خبرنگار , خاورستان، , خاورستان، ,

 

,

*مردم نمی توانند منتظر مطالعه طرح های دولتی باشند؛ آب خوردن ندارند

, *مردم نمی توانند منتظر مطالعه طرح های دولتی باشند؛ آب خوردن ندارند, *مردم نمی توانند منتظر مطالعه طرح های دولتی باشند؛ آب خوردن ندارند,

وی افزود: نسبت به راه آهن مجلس کار خودش را انجام داده است و ردیف اجرایی برای آن قرار داده است اما در سال های گذشته دولت اهتمامی به راه آهن و آب نداشت و دولتی های همواره می گویند در حال مطالعه است اما در عمل مردم آب خوردن هم ندارند.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی با بیان این سوال که این چه مطالعه ای است که تمام شدنی نیست، افزود: چرا دولت برای راه آهن خراسان جنوبی پول ندارد اما بودجه برای راه آهن قزوین رشت همیشه وجود دارد.

,

 

,

وی گفت: برای آب شرق کشور از قبیل خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان پولی نیست اما وزیر نیرو برای استان خودش بالاترین اعتباری بودجه را قرار داده است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما از دولت روحانی می خواهیم دولت جوان تر، پویاتر و از جهت اقتصادی سالم تر باشد.

,

 

,

*مبارزه با فساد باید از خود دولت شکل بگیرد

, *مبارزه با فساد باید از خود دولت شکل بگیرد, *مبارزه با فساد باید از خود دولت شکل بگیرد,

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه دولت روحانی وقتی برای نظارت بگذارند؛ دولت رانت نباشد، گفت: متاسفانه هر وزیری که در این دولت مسئولیت دارد تنها برای منطقه خودش کار می کند.

,

 

,

*رای مردم خراسان جنوبی، رای مظلومانه ای بود

, *رای مردم خراسان جنوبی، رای مظلومانه ای بود, *رای مردم خراسان جنوبی، رای مظلومانه ای بود,

 وی بیان کرد: رای مردم خراسان جنوبی خیلی معنا داشت و معنای این رای این است که ریاست جمهور آنها را درک نکرده است؛ رای مردم خراسان جنوبی رای مظلومانه ای بود.

,

 

,

*مردم استان هم در بحث مدیران توانمند و عملکرد عمرانی به دولت نقد دارند

, *مردم استان هم در بحث مدیران توانمند و عملکرد عمرانی به دولت نقد دارند, *مردم استان هم در بحث مدیران توانمند و عملکرد عمرانی به دولت نقد دارند,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چه در بحث‌های عمرانی و چه در بحث گماردن مدیران توانا مردم این استان به آقای رئیس جمهور نقد دارند و باید آقای رئیس جمهور به آن تامل کند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اقتصادی در عمل باید شکل بگیرد حتی اگر نزدیکان مسئولان باشند، خاطرنشان کرد: دولت اول باید خودش از خود شروع کند و افراد متخلف را معرفی و آنها را برکنار کند نه اینکه از آنها دفاع کند و این سالم سازی اقتصادی خیلی مهم است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به محرومان از دیگر اقداماتی است که دولت باید انجام دهد چراکه در کشور ما افرادی هستند که نان خوردن هم ندارند واقعا مشکلات متعدد است.

,

 

,

*رفع مشکل اشتغال نیاز به برنامه ضربتی دارد

, *رفع مشکل اشتغال نیاز به برنامه ضربتی دارد, *رفع مشکل اشتغال نیاز به برنامه ضربتی دارد,

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اشتغال یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت نیست، گفت: آن قدر وضع اشتغال در کشور بحرانی است که نیاز به اجرای یک طرح ضربتی و کوتاه مدت است که اشتغال ایجاد شود و در غیر این صورت کمر بسیاری از خانواده ها خواهد شکست.

,

 

,

*در دیپلماسی کشور دچار چالشیم

, *در دیپلماسی کشور دچار چالشیم, در دیپلماسی کشور دچار چالشیم,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دیپلماسی کشور ما باید فعال‌تر باشد و آقای ظریف مسئول وزارت خارجه در دوران مذاکرات هسته ای دوندگی زیادی داشتند اما بعد از برجام ما پویایی ظریف را ندیدیم.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی یادآورشد: در کشورهای عربی ائتلافی بر علیه ما دارد پیش بینی می‌شود؛ توهین هایی که آنها به ما کردند که با محبت جواب دادیم و دچار چالش هایی هستیم باید آقای ظریف باید پویاتر وقوی تر ورود پیدا کنند.

,

 

,

وی گفت: ما در دیپلماسی اشکالات جدی داریم و نتواسنتیم روابط خود با همسایگان خود را سامان بدهیم و از ظرفیت های گوناگون بهره بگیریم.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت های اقتصادی گوناگونی داشته ایم که نتوانستیم از آن بهره بگیریم؛ آقای رئیس جمهور سفرایی که انتخاب می کنند بدون توجه به جناح و نگرش آنها، سفرای اقتصادی باشند.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی افزود: مهم این است سفرا، ظرفیت اقتصادی و صادرات کشورها را شناسایی کنند که متاسفانه این اتفاق تاکنون نیفتاده است؛ گاها سفرایی داریم که یک روز کار اقتصادی نکرده اند در این صورت صادرات ما آن طور که باید نمی شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: ما مبادلات بانکی ما مشکل دارد دانشجویان ایرانی مقیم چین اجازه باز کردن حساب در بانک های این کشور را ندارند.

,

*چک برجام هنوز نقد نشده است

, *چک برجام هنوز نقد نشده است, چک برجام هنوز نقد نشده است, چک برجام هنوز نقد نشده است,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برجام چکی که دولت دریافت کرده است را هم نقد نکرده است.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی افزود: دوران برجام دوندگی زیادی بود و بعد از آن تلاشی ندیدیم اما وزارت خارجه باید به عنوان یک قابلیت و پل بزرگی برای صادرات بوده و در این راستا بیشترین کمک را به دولت بکند.

,

 

,

وی گفت: اگر نگاهی به کشورهای دیگر داشته باشیم اکثر کشورها از جمله ژاپن سفرای اقتصادی دارد و نگاهشان نگاه کاملا اقتصادی است که باید حتما مورد توجه رئیس جمهورمنتخب قرار بگیرد.

,

 

,

*آمادگی همراهی با دولت آینده را داریم

, *آمادگی همراهی با دولت آینده را داریم, *آمادگی همراهی با دولت آینده را داریم,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما آمادگی کمک و همراهی با دولت آینده را داریم، گفت: ما امیدواریم دولت جدید، پویاتر، تواناتر و پرتحرک تر و سالم تری و موفق باشد.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: موفقیت در دولت موفقیت در نظام، کامیابی دولت است اما باید فضا به گونه ای باشد که همه بتوانند به راحتی نقد داشته باشند.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر اینکه گاهی برخی‌ها انتقادها را هم بر نمی تابند، تصریح کرد: اگر دولت را نقد کنیم می گویند چرا تعامل با دولت ندارند و زمانی که نقد نمی کنیم می گویند چرا ساکت هستند.

,

 

,

وی ادامه داد: ما در جایگاه نمایندگی بعد نظارتی داریم و باید منضفانه نقد کنیم و کسی هم نباید دلخور شود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در دولت آقای احمدی نژاد، بیمارستان درمیان افتتاح شده و بعد در آن بسته شد که در این زمینه تذکراتی به دولت ازسوی نمایندگان داده شد  و در کشور هیاهویی به پا شد.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت ها، گفت: ممکن است برخی ها علاقه به دولت داشته باشند و انتظار داشته باشند ما مدح دولت بکنیم این برداشت ها برداشت ها کوتاهی است چراکه ما باید منافع مردم را نگاه کنیم نه منافع حزبی و گروهی.

,

 

,

وی بیان کرد: دولت باید نسبت به منتقدان خود سعه صدر بیشتری داشته باشد.

,

 

,

وی گفت: در همین یک سال گذشته نقدهایی به دولت داشتیم و رسانه های مکتوب ما گرفتار خود سانسوری بودندکه این شایسته نیست و شان دولت بالاتر از این است که برخی رسانه ها از ترس دچار خودسانسوری بشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه