اخبار داغ

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز خبر داد:

کسب رتبه برتر فرماندهی نیروی انتظامی البرز در کشور

کسب رتبه برتر فرماندهی نیروی انتظامی البرز در کشور
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز گفت :برای کسب این رتبه چندین آیتم مد نظر بوده که فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان توانسته است اقدامات خوبی را در سالی که گذشت انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خسروی در گفتگو با  پایگاه خبری ندای البرز با اشاره به اینکه در سال جاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز رتبه برتر را در سطح کشور کسب نموده است اظهار داشت:برای کسب این رتبه چندین آیتم مد نظر بوده که فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان توانسته است اقدامات خوبی را در سالی که گذشت انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری ندای البرز,

وی ادامه داد:کاهش سرقت ۱۵ در صدی در شهرستان البرز ،مبارزه با کالای قاچاق در استان مقام اول را داشته و میلیاردها تومان مواد قاچاق از قبیل مواد آرایشی ،بهداشتی ،پوشاک را توانسته کسب کند.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البزر اعلام کرد:تماس هایی که مردم با ۱۹۷ داشته نسبت به سال های گذشته بیشترین آمار رضایت مندی مردم را در سال ۹۵ داشته و تکریم ارباب رجوع در راس کار پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان بوده است.
سرهنگ خسروی خاطر نشان کرد:بیشترین کاهش کارکنان را در نیروی انتظامی شهرستان داشته که این موضوع نشات گرفته از فضای آرامی است که برای کارکنان به وجود آمده تا با آرامش و احترام به مردم و ارباب رجوع با کمترین تخلفات به انجام وظیفه خود بپردازند.
سرهنگ خسروی اضافه کرد:ارتقای سطح آموزش و توانمندی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان البرز در بعد تخصصی ،شغلی و آمادگی جسمانی از مواردی بوده که مورد توجه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز بوده به طوری که با توجه به آموزشات لازم در ماموریت ها ،پرسنل نیروی انتظامی ،تیر اندازی و در گیری های بی مورد نداشته اند.
وی با اشاره حضور به موقع پلیس ۱۱۰در در گیر ها و مشکلات مردمی در شهرستان البرز بیان کرد:استاندارد تعریف پلیس ۱۱۰در درگیری ها ۸ الی ۱۰ دقیقه بوده که پلیس ۱۱۰ شهرستان البرز کمتر از این زمان استاندارد بوده است.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز ادامه داد:نیروی انتظامی این شهرستان در بحث مسائل عقیدتی ،سیاسی ،تجمعات و اجتماعات و ایام محرم و نوروزی خوب عمل کرده و رضایت مردم را در پی داشته باشد.
این مسوول خاطر نشان کرد:بازرسان نیروی انتظامی ناجا به صورت رندومی میزان رضایت نیروی انتظامی شهرستان البرز را سنجیده که همین رضایت مردمی یکی از موارد کسب رتبه برتر در سطح کشور شده است.
سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ در سطح شهر ستان البرز جرائم خنثی رخ نداده است گفت :این کاهش به دلیل کنترل مجرمین زندانیان ،سارقین سابقه دارو افراد اراذل و اوباش بوده که باعث شده تا جرم خشنی در شهرستان البرز رخ ندهد.
وی با بیان اینکه لازمه اقتصاد پویا و تولید واشتغال امنیت بوده نیروی انتظامی شهرستان البرز با ایجاد امنیت در این شهرستان توانسته در صد بالایی از فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کندو امید است با توجه به شعار راهبردی سال جاری در کنار مسووولان شهرستانی و استانی بتوان این شعار را عملی کنیم.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه تکیه بر تولید داخلی در این ارگان از اهمیت بالایی برخوردار بوده اضافه کرد:مبارزه با کالای قاچاق و جلوگیری از واردات این ارقام کالاها موجب می شود که تولید داخلی ارزش و جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.
سرهنگ خسروی با اشاره به انتخابات شورای شهر در شهرستان البرز مطرح کرد :افراد باید توجه داشته باشنند که احساسات آنها بر منطق وعقل شان غلبه نکرده و بد ون هیچ گونه حب و بغضی با به دست اوردن اطلاعات و اگاهی های لازم در مورد کاندیدای مورد نظر خود بتوانند انتخاب اصلحی را داشته باشند تا شهر و روستای خود را اباد کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه