اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان:

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه سوم خرداد در گلستان / رو نمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه سوم خرداد در گلستان / رو نمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان مهمترین عناوین برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در این استان را اعلام کرد و گفت: بیش از 2 هزار عنوان برنامه و 192 برنامه شاخص سوم خرداد در استان گلستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عباس حسن نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان با اشاره به تنوع برنامه های بزرگداشت سالروز سوم خرداد در استان گلستان ، اظهار کرد: هدف از برگزاری این گونه همایش ها انتقال الگوی مناسب با بهره گیری از دست آورد های دفاع مقدس به نسل های آینده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه باید اطلاعات و حوادث دفاع مقدس را با مستندات به نسل جوان که آن زمان نبوده اند انتقال داد، افزود: وقتی میگوئیم در زمان دفاع مقدس ما به تنها بودیم بیش از 36 کشور به عراق کمک های مختلف تسلیحاتی و .... می کردند و ما در تحریم کامل به سر می بردیم.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان تصریح کرد: باید با استنادات و مدارک امروز به مردم بگوئیم استکبار و منافقین چه جنایاتی را انجام داده اند که امروز برخی نگویند چرا منافقین را اعدام کردند باید به همه گفته شود منافقین با فرزندان ما چه کردند و چه جنایاتی را انجام دادند.

,

وی در ادامه به ویژه برنامه‌های سوم خرداد استان اشاره کرد و گفت : بیش از 2 هزار عنوان برنامه برای گرامیداشت 3 خرداد در استان پیش بینی شده که از این تعداد 192 برنامه شاخص در جدول برنامه ها آمده است.

,

حسن نیاافزود: برگزاری نمایشگاه عکس مقاومت ، نمایشگاه کتاب ، همایش های مختلف در جهت احیاء فرهنگ ایثار و شهادت ، نمایشگاه هنری ، مسابقات ورزشی متنوع ، اعزام نمادین بسیجیان به جبهه و برگزاری یادواره شهداء از جمله برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد است.

,

وی تصریح کرد: صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان گلستان امسال به میزبانی سپاه نینوا استان گلستان و در میدان صبحگاه تیپ یکم نینوا برگزار خواهد شد .

,

این مقام مسئول به برگزاری همایش یاد یاران با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این همایش با حضور استاندار گلستان از 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمائی صورت خواهد گرفت.

,

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه با موضوع «خرمشهر ، دیروز و امروز» خبر داد و گفت: برنامه‌هایی نظیر پاکسازی محیط‌زیست، پیاده‌روی خانوادگی و دیدار با خانواده معزز شهداء ، برگزاری مسابقه تیراندازی از جمله برنامه‌های سوم خرداد در سراسر استان گلستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه