اخبار داغ

با هنرنمایی هنرمندان "سرو تهران" ؛

تئاتر کودک در شهرستان سیریک اجرا شد

تئاتر کودک در شهرستان سیریک اجرا شد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت : با هنرنمایی هنرمندان گروه هنری تئاتر کودک "سرو تهران" نمایش های مختلفی در روستاه های سیریک به اجرا درآمد .
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کریمی زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد: تئاتر کودک، تئاتری ملودرام، دارای شور و نشاط کافی و برخورداری از مضامین مثبت و آموزنده است .
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,
 
,
 
,
 
,
وی به اهمیت و جایگاه خانواده اشاره و عنوان کرد : خانواده پایه بنیادین اجتماع ، خشت زیرین جامعه و کانون اصلی حفظ سنت ها ، هنجارها و ارزش های اجتماعی و شالوده ی استوار پیوند های فرهنگی و روابط خویشاوندی و کانونی برای بروز و ظهور عواطف انسانی و پرورش اجتماعی است.
,
 
,
 
,
 
,
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک بیان کرد : حضور گروه هنری تئاتر کودک "سرو تهران " با هدف آشنایی کودکان با دنیای امروز و آگاهی دادن از آسیب های شبکه های ماهواره ای بوده است که مورد استقبال قرار گرفت .
,
 
,
 
,
 
,
کریمی زاده ادامه داد : ماهواره با توجه به توانمندی هایی که دارد ، یکی از عوامل بسیار مهم دگرگونی ارزش ها و باورها است ، چون با برنامه ریزی های دقیق و کنترل شده ، اندیشه های مردم یک جامعه را شکل و رفتار آنان را بصورت دلخواه سمت و سو می دهد.
,
 
,
 
,
 
,
وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی درحوزه کودک و نوجوانان گفت : هرگونه سرمایه گذاری مادی و معنوی و برنامه‌ریزی در حوزه کودک و نوجوانان به نوعی سرمایه گذاری فرهنگی و هنری است که باعث رشد و اعتلای جامعه می شود.
,
 
,
 
,
 
,
 کریمی زاده افزود :  کودکان و نوجوانان  وارث و حافظ تمدن آینده‌ هر جامعه هستند ، بنابراین هرقدر کودکان و نوجوانان  به لحاظ رشد ذهنی و ادراک معنوی غنی و پربار شوند در حقیقت تمدن انسانی پربار می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: گروه هنری تئاتر کودک سرو تهران در روستاهای " قلمویی ، گوشکی ، سلمه ای ، شمع جو " به اجرا پرداختند که مورد استقبال گرم خانواده قرار گرفت .
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه