اخبار داغ

افزایش 74 درصد اعتبارات تملک دارایی حاجی آباد نسبت به سال قبل

افزایش 74 درصد اعتبارات تملک دارایی حاجی آباد نسبت به سال قبل
فرماندار حاجی آباد گفت: در سال 96 اعتبارات تملک دارایی شهرستان حاجی آباد 74 درصد افزایش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار پیارم ، حمید جهانگیری امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در سال گذشته در مرحله نخست اعتبارات تملک دارایی 14 میلیارد تومان برای این شهرستان درنظر گرفته شده بود، اظهار داشت: به دلیل نیازهای این شهرستان و موقعیت استانی و ملی آن، این بودجه نیازمند افزایش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار پیارم , ، حمید جهانگیری امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در سال گذشته در مرحله نخست اعتبارات تملک دارایی 14 میلیارد تومان برای این شهرستان درنظر گرفته شده بود، اظهار داشت: به دلیل نیازهای این شهرستان و موقعیت استانی و ملی آن، این بودجه نیازمند افزایش بود.,

 

,

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 250میلیارد ریال اعتبار به شهرستان حاجی آباد  اختصاص داده شده است، افزود: این میزان 74درصد نیست به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در سال جاری تلاش می‌کنیم اعتبارات ویژه به پروژه‌های نیمه‌کاره اختصاص پیدا کند، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های سال‌ جاری دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.

,

 

,

جهانگیری اعتبار بخش حمل و نقل سه میلیاردو 900میلیون تومان عنوان کرد و افزود:این میزان اعتبار جهت روکش آسفالت راههای اصلی ، احداث راههای روستایی ، بهسازی بزرگراه بندرعباس به سیرجان، روکش جاده درودی فارغان ، پل احمدی و نصب علائم راهنمایی وخط کشی جاده تعلق گرفت.

,

شایان ذکر است کل اعتبارات سال جاری شهرستان قروه از محل تملک دارایی های سرمایه ای در 15 فصل خلاصه شد که بیشتریت اعتبارات به فصل های حمل و نقل ، مسکن ، عمران شهری و روستایی و آموزش و کمترین به محیط زیست اختصاص یافت.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه