اخبار داغ

مدال طلای مسابقات ووشو همبستگی کشورهای اسلامی بر گردن فرزند نهاوند+ تصاویر

مدال طلای مسابقات ووشو همبستگی کشورهای اسلامی بر گردن فرزند نهاوند+ تصاویر
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ورزشکار پرافتخار شهرستان نهاوند موفق شد مدال طلای رقابت‌های ووشو چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور آذربایجان را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محرم روزبه در گفت و گو با پایگاه خبری گرو، گفت: فرود ظفری ورزشکار خوب و بااستعداد شهرستان نهاوند امروز موفق شد دربازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی کشور آذربایجان برگزار می‌شود تاریخ‌ساز شود و گردان آویز طلا را به خود اختصاصاً دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: ظفری که در چند هفته گذشته موفق شده بود به مقام قهرمانی جام بین‌المللی پارس دست یابد امروز نیز بااقتدار به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا را برای کشور عزیزمان و مردم شریف نهاوند به ارمغان بیاورد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: فروزد ظفری در این رقابت‌ها در وزن منفی 65 کیلوگرم با حریفانش به رقابت پرداخت و همه حریفان را بااقتدار شکست داد و سرود پرافتخار کشورمان را در محل برگزاری مسابقات طنین‌انداز کرد و پرچم پرافتخار و خوش‌رنگ کشورمان را در سالن به اهتزاز درآورد.

,

روزبه گفت: این قهرمان امسال تمرینات بسیار خوبی را انجام داد و خوشبختانه حاصل این زحمات کسب مدال طلا مسابقات کشورهای اسلامی بود.

,

وی ورزش ووشو نهاوند را روبه رشد دانست و اظهار داشت: چند سالی است که ووشو نهاوند قطب استان همدان است و حالا این روند رشد و موفقیت را در سطح کشور و بین‌المللی در پیش‌گرفته است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان داشت: هیئت ووشو نهاوند یکی از هیئت‌های موفق شهرستان است و این موفقیت حاصل تلاش احمد اسدی رئیس این هیئت و برنامه‌ریزی‌های خوب و منسجم او است.

,

روزبه گفت در این رقابت‌ها فرود ظفری برابر "طارق هندریک " از اندونزی بااقتدار و در دو راند متوالی به پیروزی رسید تا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

,

وی بیان داشت: ظفری سپس در مرحله نیمه نهایی "عبدالله عبید " از پاکستان را از پیش روی برداشت و در فینال نیز در برابر "بایرام شامادوف " از کشور جمهوری آذربایجان میزبان رقابت‌ها به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

,

 

,

1284832

, 1284832,

1284833

, 1284833,

1284829

, 1284829,

1284830

, 1284830,

1284828

, 1284828,

1284826

, 1284826,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه