اخبار داغ

ثبت نام مسابقات جام رمضان در میاندوآب آغاز شد

ثبت نام مسابقات جام رمضان در میاندوآب آغاز شد
رئیس هیئت فوتبال میاندوآب از آغاز ثبت نام مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز صدوقی در گفت و گو با زرین خبر با اعلام این خبر ، گفت: علاقمندان به شرکت در این  مسابقات می توانند تا پایان هفته به هیئت فوتبال شهرستان میاندواب مراجعه و ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب اظهار کرد:  در این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان در رده سنی بزرگسالان برای تیم های اول و دوم به ترتیب ۲۰ و هفت میلیون ریال، در رده سنی جوانان برای تیم های اول و دوم به ترتیب پنج و دو میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

,

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز برای تیم های اول و دوم به ترتیب سه و دو میلیون ریال و در رده سنی نونهالان نیز برای تیم های اول و دوم به ترتیب سه و دو میلیون ریال به عنوان جایزه تعیین شده است.

,

صدوقی با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی مسابقات یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در محل هیئت فوتبال برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم ساعت ۱۷ روز جمعه مورخه پنجم خرداد ماه درمحل هیات فوتبال برگزار می شود و تیم های شرکت کننده نیز مهلت ارائه مدارک ثبت نام تا زمان قرعه کشی را دارند.

,

گفتنی است مسابقات جام رمضان سال گذشته با شرکت ۳۸ تیم برگزار شد که ۲۶ تیم آن  در رده سنی بزرگسال و ۱۲۲ تیم در رده سنی جوانان بایکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت با قهرمانی تیم های کامپیوتر پیروز و غزال الف در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه