اخبار داغ

در پی حضور ۹۴ درصدی مردم صومعه سرا در انتخابات؛

تشکر جداگانه فرماندار،امام جمعه و نماینده شهرستان از مردم صومعه سرا

تشکر جداگانه فرماندار،امام جمعه و نماینده شهرستان از مردم صومعه سرا
طی پیامی جداگانه از سوی امام جمعه ،فرماندار و نماینده شهرستان صومعه سرا از مردم شهرستان برای خلق حماسه انتخابات تشکر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به گزارش واران خبر : با توجه به حضور کم نظیر مردم صومعه سرا با درصد  مشارکت ۹۴.۷۶ درصدی  در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ، امام جمعه ،فرماندار و نماینده شهرستان در پیام های جداگانه از مردم شریف شهرستان صومعه سرا تشکر کردند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

, ,

پیام تشکر حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه صومعه سرا به مردم شریف این شهرستان:

, صومعه سرا,

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات، بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی ایران، آری گفتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده این انتخابات مردم هستند.
این انتخابات دموکراسی اسلامی را در ابعاد مختلف به رخ جهانیان کشید تا جایی که همه رسانه های بیگانه را تحت تأثیر خود قرار داد.
فرد منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است و هواداران آن کس که رأی می آورد باید به رأی و نظر دیگران احترام بگذارند و به دور از کنایه و سرزنش، رقابت را کنار گذاشته و همه در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

,
,
,
,

هر کس که در انتخابات شرکت کرده وظیفه دینی خود را انجام داده است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ما مأمور به وظیفه ایم، نه رسیدن به نتیجه.
امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رییس جمهور بتواند به وعده هایی که داده است ، عمل و مشکلات کشور را مرتفع کند.
فقل حسبی الله علیه توکلت
صدیقی
امام جمعه شهرستان صومعه سرا
30اردیبهشت 96

,
,
,
,
,
,

پیام تشکر سید کاظم دلخوش رییس هیات عالی نظارت استان از مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان برای حضور در حماسه 96

,

انتخابات 29 اردیبهشت سال 1396 برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی گشود.

,

منویات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) مبنی بر روز جشن بزرگ ملی، میسر نبود مگر با عنایات حق تعالی و حضور پرشور و شعور زنان و مردان نجیب و غیرتمند و همه اصحاب رسانه، بازاریان و کسبه، مدیران، مسوولین، کارمندان و کارگران، فرهنگیان، کشاورزان، بازنشستگان، رای اولی هاو تمامی افرادی که هوشیارانه در صحنه حاضر گردیده و راست قامت به وظیفه خود عمل نمودند و آرمان های نظام اسلامی و شهدای گرانقدر را تداوم بخشیدند.

,

در این راه، نقش بی بدیل عوامل دست اندرکار برگزاری این حماسه جاوید، ستودنی و قابل تقدیر است. بدین وسیله از زحمات ارزشمند و بی دریغ همه مردم شریف استان گیلان و ایران اسلامی، در طی دوران برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، تقدیر و تشکر می نمایم و خدای سبحان را بر این نعمت بزرگ و عطیه الهی شکرگزاریم.

,

سید کاظم دلخوش
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان

,
,

 

,

فرماندار صومعه سرا طی پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم شریف ایران در ۲۹ اردیبهشت قدردانی نمود:

, صومعه سرا,

متن پیام بدین شرح است؛

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

اینک در بزرگترین پیچ تاریخی و سرنوشت ساز میهن اسلامیمان ایران، مردم هوشیار و انقلابی کشور با حضور بی نظیر خود در پای صندوقهای رای ،پشتیبانی و حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای امام راحل و انقلاب اعلام کردند.

,

رقابتهای پر هیجان و پای صحنه ماندن تک تک مردم در روزهای انتخابات با حفظ آرامش و برقراری فضای رقابتی سالم یکی از بزرگترین آرزوهای کشورهای جهان است که در ایران عزیز به بهترین شکل محقق شد.

,

اینجانب ضمن تشکر از حضور مردم شریف و هم میهنان عزیز در روز ۲۹ اردیبهشت طبق فرامین رهبر معظم انقلاب، موفقیت ،توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را آرزو دارم.

,

علی فتح اللهی
فرماندار شهرستان صومعه سرا

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه