اخبار داغ

برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در شاهرود آغاز شد/برگزاری گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس

برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در شاهرود آغاز شد/برگزاری گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس
ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد ماه به مناسبت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان شاهرود آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان با روز دوشنبه اول خرداد ماه در شاهرود آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

پیاده روی نیروهای مسلح شهرستان شاهرود اولین برنامه ای بود که به مناسبت فتح خرمشهر در شاهرود برگزار شد. نیروهای مسلح شهرستان شاهرود عصر امروز مسیر پارک شهدای محراب شهر شاهرود را تا گلزار شهدا پیاده رفتند.

,

کمیل قندهاری مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به برگزاری برنامه های سوم خرداد ماه در سراسر کشور به میزبانی سپاه گفت: برگزاری مراسم پیاده روی نیروهای مسلح شهرستان شاهرود، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان شاهرود و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از جمله برنامه های گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرستان شاهرود است.

, نسل شاهوار ,

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان شاهرود اظهار کرد: این گردهمایی از دیگر برنامه های بزرگداشت فتح خرمشهر در شهرستان شاهرود است که شامگاه پنجشنبه چهارم خرداد ماه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه اعظم مدرسه قلعه با سخنرانی سردار محمد شعبانی معاون قرارگاه ثارالله سپاه برگزار می شود.

,

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شاهرود افزود: دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس، رژه موتوری موتورسواران، خاطره گویی رزمندگان و ... از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه در شاهرود برگزار می شود.

,

شهرستان شاهرود در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر 30 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه