اخبار داغ

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز؛

فرمانداری حق اعلام نتایج را قبل از تائید هیات نظارت نداشت/ در شمارش آراء صندوق‌ها ابهامات زیادی وجود دارد

فرمانداری حق اعلام نتایج را قبل از تائید هیات نظارت نداشت/ در شمارش آراء صندوق‌ها ابهامات زیادی وجود دارد
جعفری از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز قبل از تائید هیات نظارت انتقاد و با بیان اینکه در روند شمارش آراء ابهاماتی وجود دارد، اقدامات هیئت اجرایی را سازمان‌یافته توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با آناج درباره انتخابات شورای شهر پنجم در تبریز اظهار داشت: آراء شمارش شده مخدوش بوده و بدون اعلام هیات نظارت بر انتخابات، فرمانداری حق نداشته که چنین آرایی را اعلام کند و معلوم است که جریانی هدایت شده در کار می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی درخصوص اعلام آراء در شب انتخابات و نحوه آن انعکاس آن ابراز کرد: بعضی سایت‌های وابسته لحظه به لحظه در حال اطلاع رسانی آراء بوده‌اند و مشخص نیست که این آمار چگونه به دست آن‌ها می‌رسید و این نشان می‌دهد دست‌هایی در کار است.

,

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورا با بیان اینکه نزدیک به 100 کاندیدا جلسه گذاشته‌اند و به این نتایج اعتراض دارند، خاطرنشان ساخت: آن‌ها می‌خواستند به سمت فرمانداری حرکت کنند که آن‌ها را دعوت به آرامش کردیم و خواستیم به صورت قانونی پیش برویم؛ این مسئله اعتراض داریم زیرا در شمارش آراء صندوق‌ها ابهامات زیادی وجود دارد و هم صورت جلسه‌ها و هم آراء مخدوش بوده‌اند.

,

وی در پایان افزود: منتظر اعلام نظر هیات نظارت هستیم و بعد از اعلام قطعی شکایت خواهیم کرد چون طبق مدارکی که داریم می‌دانیم این نتایج درست نیست و مدارک مربوط را به مراجع ذی‌صلاح ارائه خواهیم کرد.

,

 انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه